مطالب عمومی

تأثیر مهربانی در روزهای مزمن / مراقبت از معلمان – بیماران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری آنلاین ، گروه استان ها – فاطمه محمدی: بیماری تاج در تمام بدبختی های خود ، حمایت از خود را نشان داد ، که با وجود حملات زیاد دشمن و سالها پس از عصر دفاع مقدس ، شاید تصور نمی کرد که آنقدر همبستگی در بین مردم ایران هنوز چنان قوی است.

اما صحنه هایی در بیمارستان ها وجود داشت که توجه جهانیان را به خود جلب کرد و کادر پزشکی و گروه های جهادی پا به میدان گذاشتند و پروانه هایی را در اطراف شمع بیماران حمل کردند. جدول زمانی چرخیدند و تا حد مرگ پیشرفت کردند.

در استدلال الاسلام محمد هادی شفیعی ، رئیس کمیته اعزام ، برای استعلام خدمات جهادی ها در این مدت به بیمارستان در ستاد بحران رفت تا از خدمات جهادی ها سؤال کند.

مصاحبه خبرنگار آنلاین با این مدرس ارشد سمینار قم به شرح زیر است:

چند نفر از نیروهای جهادی برای مراجعه به بیمارستان ها ثبت نام کرده اند و چند نفر کار می کنند؟

حدود 900 نیروی جهادی برای رفتن به بیمارستانها ثبت نام کرده اند که حدود 500 نفر از آنها اعزام شده اند که شامل 100 برادر جهادی و بیش از 300 دانشجو است.

در روز 4 اسفند با مسئولان بیمارستان صحبت کردیم و برای کمک به بیماران با جهادگران گفتگو کردیم و با همکاری رئیس بیمارستان فعالیت های جهادی را در ششم ششم در بیمارستان های قم شروع کردیم. اسفند

گروه های جهادی به بیمارستان فرقانی و سپس به کامکار ، امام رضا (الف)، شهید بهشتی و علی ابن ابی طالب (الف) آنها به آنجا اعزام شدند و ثبت نامها بیش از نیاز بیمارستانهای استان بود.

آیا گروه های جهادی غیر از بیمار بودن کار دیگری انجام می دهند؟

بله ، به جز بیمارستان ، خواهران جهادی ما با کمک دستیاران مهدی (عجیب) و به امور خیریه ابن الرضا پرستاران ناتوانی ذهنی دارند.

همچنین در اوج بیماری ، سه ایستگاه آب میوه ای وجود دارد بگیر برای پرسنل پزشکی ، جهادی و بیماران پنج بیمارستان داشتیم جدول زمانی در آن بیمارستان روزانه 800 لیتر آب هویج ، آب سیب و کمپوت سیب تولید می کردیم و هنوز در حال کار با یک ایستگاه هستیم.

همچنین در این مدت 10 هزار بسته آجیل به کارکنان پزشکی ، جهادی و بیمار توزیع شد.

آیا برای تشویق کادر پزشکی و بیماران اقدامی انجام داده اید؟

در روزهای ابتدایی ، شرایط بیمارستان بسیار دشوار ، دشوار و بحرانی بود و ناامیدی و اضطراب در حال رواج بود ، بنابراین روانشناسان متخصص حوزه های علمیه که کلاسهای روانشناسی را نیز می گذراندند به بیمارستانها اعزام می شدند.

این گروه بیماران را راهنمایی می کند و برای تقویت روحیه و تقویت سیستم ایمنی بدن خود ، روش های تسکین دهنده استرس را اعمال می کند ، که حتی توسط پرسنل بهداشت و درمان نیز مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

حالا بحث الاسلام دکتر دعا کن مهکام و استدلال الاسلام به درخواست مدیر بیمارستان شهید بهشتی ، دکتر مهدی هادی ، دو استاد برجسته روانشناسی ، کارگاهی با عنوان “سلامت روان و مدیریت استرس و امید” برگزار می کنند که مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

آیا برای نیازمندان کاری انجام داده اید؟

بله ، 10٪ از هزینه های درمان از زمان راه اندازی بیمارستان ها تاج به منظور گسترش این بیماری به مناطق کم درآمد شهر به دلیل کمبود امکانات و تراکم بالای جمعیت ، بنابراین در هنگام تخلیه با مشکلاتی روبرو شدند ، بخش را نیز فعال کردیم خیریه بیمارستان

از نخستین روزها در بیمارستانها ، نیازها را شناسایی کردیم و آنها را به اهدا کنندگان اهدا کردیم

یک تحقیق کوتاه و پنهانی انجام شد و در هفته گذشته نزدیک به 50 میلیون گوجه فرنگی برای مرخص شده ها و برخی نیز سبد های زندگی به ارزش 20 میلیون گوجه فرنگی پرداخت شد.

کلیه هزینه ها توسط اهداکنندگانی که 20،000 تا 15 میلیون گوجه فرنگی در حساب مربوطه واریز کرده اند متحمل می شود.

تاکنون حداقل 250 میلیون گوجه فرنگی هزینه شده است ، هرچند برخی از کالاها و کالاها وارد شده اند ، به عنوان مثال یک خیریه هر روز تا سه هفته یک تن هویج هدیه می کند.

در بیمارستانها از ابتدای روزها نیازها را شناسایی کردیم و به اهدا کنندگان ارائه دادیم و آنها را به حساب شخص واریز کردیم.

چه کسی شما را همراهی خواهد کرد؟

مجموعه ای از افراد مختلف از جمله دانش آموزان دبیرستانی و معلمان حوزه علمیه و انجمن الزهرا (پ) آنها به میدان آمدند و حتی رزومه خود را در سامانه کامل جهادی ثبت نکردند تا ثبت نام کنند. آنها همان مرد را به اشتراک می گذارند.

هیچ یک از جهادگران حقوق نمی گیرند

نه ، در کار جهادی ، پرداخت بی معنی است ، جهادگران کارهایی را انجام می دهند که کمتر کسی مایل به انجام آن است.

کادر پزشکی در اوج یک بیماری عفونی خطرناک کار می کنند مجاهدین آنها این کار را می کنند و گروه های جهادی با لباس های محافظ کمتری به کار می آیند و بدون هیچ انتظاری فعالیت می کنند.

یکی از جهادی های ما هر شب چندین بیمار دارد جدول زمانی آنها چند روز بدون استحمام حمام کردند و برخی نیز مراقبت از تمیز کردن بیمارانی که نتوانستند کارهای شخصی خود را انجام دهند ، مانند رفتن به حمام.

آیا دانشجویان خارجی شما را همراهی کرده اند؟

دانشجویان خارجی اصرار داشتند که در بیمارستانهای قم خدمت کنند اما تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی به دلیل ثبت نام مورد استفاده قرار نگرفتند.

متأسفانه در پرونده تاج دانشجویان خارجی مورد سوءاستفاده قرار گرفتند و منشا این بیماری بعنوان دانشجویان چینی معرفی شد ، در حالی که مدتی به چین سفر کرده بودند و در روزهای معاینه بودند و نمی توانستند قم را ترک کنند. اتفاقات عجیبی رخ داد و قم مورد سوءاستفاده قرار گرفت ، بنابراین آنها به پشتیبانی کمک کردند. .

دانشجویان کشورهای اروپایی و آمریکایی 240 میلیون گوجه فرنگی خرج می کنند و بسته های خود را در مناطق خصوصی قم توزیع می کنند

دانش آموزان جهادی در مدرسه امیرالمؤمنین (الف) کسانی که از کشورهای اروپایی و آمریکایی به قم آمده بودند ، در این مدت 240 میلیون گوجه فرنگی را خرج کردند و در مناطق خصوصی قم و بسته هایی برای تقدیر از خانواده جهادی توزیع بسته هایی را توزیع کردند.

به قول سیدحسن نصرالله ، دانشجویان لبنانی نیز در بسیاری از فعالیت ها از جمله سم پاشی معابر و نیروها شرکت کردند. حشدهالشعبی عراق همچنین در قم به طور جدی کار کرد.

قدم دیگر این سمینار راه اندازی چندین کارگاه خیاطی برای تولید لباس و ماسک بیمارستانی بود.

البته قابل توجه است که گروه های جهادی علاقه ای به آماری در مورد اخلاق خود ندارند و می خواهند این کار تنها برای خدا باشد.

آیا در فداکاری های ویژه در بیمارستان شرکت کرده اید؟

زنی از کرمانشاه ابتدا در بیمارستان کامکار مشغول به کار شد و با اصرار وی به بیمارستان شهید بهشتی بازگشت ، در دوره استراحت خود به بهشت ​​معصومه (علیها السلام) برای شستن مردگان و او انگیزه خارق العاده ای داشت .

جهادی همچنین در مدرسه استعدادهای درخشان معلم است هلیوم تهران و معلم زبان آلمانی از روزهای ابتدای اعلام این سواد رسانه ای و هنرهای رزمی بوده اند تاج او به قم آمد و محل استراحت خود را در کلینیک بیمارستان فرقانی انتخاب کرد و تمام روز فعالیت می کند.

یک زوج جهادی اواخر شب برای اولین روزهای بیماری خود وارد بیمارستان شدند.

ما همچنین در بین جهادی هایی که عروسی آنها قرار بود در تاریخ 6 مارس باشد ، یک زن و شوهر دانش آموز داریم ، اما آنها از روزهای ابتدایی با هم در بیمارستان کار می کنند.

یک زوج جهادی از ابتدای زندگی مشترک در طول شبانه روز در بیمارستان بستری شده اند.

چند استاد برجسته حوزه علمیه قم به بیمارستان آمدند و یکی از ما دکترای مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه کالیفرنیا ، D.C است. جدول زمانی خدمت قم.

ما همچنین در بین جهادی ها یک دختر 17 ساله داریم ، یک شهید که از پناهگاه دفاع می کرد. یک نوجوان 16 ساله بود که برای رفتن به بیمارستان به تمام افسران مربوطه می رفت. ، ما را به یاد صحنه های مشابه دفاع مقدس می اندازد.


این مقاله بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و وب سایت میجیک هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

دکمه بازگشت به بالا