مطالب میجیک

بیانیه بسیج زنان درپی برگزاری کلاسهای آموزشی خانواده درسفارت هلند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، پس از برخی کلاسهای آموزشی که توسط سفارت هلند در این کشور با محوریت زنان و خانواده برگزار شد ، برخی از موسسات این کشور نسبت به آن واکنش نشان دادند.

در همین راستا ، بسیج جامعه زنان کشور بیانیه ای صادر کرده است. متن این ادعا به شرح زیر است:

«اینجا کلیک کنید ل ال
امروز مخالفان قصد دارند به آرامی در اعتقادات و سبک زندگی مردم ایران تأثیر بگذارند و از کسی پنهان نماند. رژیم صهیونیستی به دلیل فرهنگ مقاومت روزمره شهرت دارد منکوب و او می ترسید ، هر روز با ابزارهای مختلف ، از جنگ و خونریزی گرفته تا تسلیم دولتهای مرتجع عرب ، نفوذ خود را در خاورمیانه گسترش دهد. تأثیرات همیشه با موانع محکم برای فرهنگ انعطاف پذیر روبرو هستند و نه تنها شکست و عقب نشینی می کنند بلکه به کلید دفاع و تجربه ترس از ترس عمیق تر و عمیق تر می شوند.

فرهنگ کنونی مقاومت دارای وراثت و آموزش مردان و انتخاب کنید کسانی که اعتقاد جدی به وحدت مسلمانان در این جهان دارند ، می توانند بر شکستهای هولناک استکبار در این جهان ، از جمله ایالات متحده و رژیم شیطانی صهیونیستی غلبه کنند. اکنون دشمن با طراحی منزجر کننده ای در قلب پایتخت اسلامی ایران سعی دارد با تعالیم و برنامه های غلط ، آموزه های پنهانی غیر اسلامی به زنان این سرزمین حتی در حوزه زنان و خانواده ها بدهد تا با تخیل خام این فرهنگ را نابود کند.

این بار ، یکی از سفیران کشورهای اروپایی (هلندی) که دارای روابط استراتژیک و رژیم حاکم در اورشلیم بود ، در تلاش بود فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را از بین ببرد ، از این رو فرهنگ مقاومت خوب ، در زمینه آموزش زنان و خانواده ها بوجود آمد.

رژیم شرور و مشمئز کننده صهیونیسم با کمک متحدان غربی (هلندی) خود به دلیل تحقیر خود دائما در تلاش است چهره فرهنگ شکوهمند ایران را به دست بگیرد. این روزها ، جایی که سید عراقی و سالار سیاه پوش هستند ، شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) طراحی این دشمن که بیشتر شبیه قطره ای در قلب دریای عمیق فرهنگ عاشورا است ، از این رو فرهنگ اصیل مقاومت رشد کرده است ، بیشتر یک تلاش ناامیدانه و بی نتیجه تلقی می شود ، اما این بی توجهی و عدم نظارت بر نهادهای مربوطه را نفی نمی کند!

تمدن اسلامی ایرانی اسیر و فرهنگ خواهد بود ، و کسانی که استکبار و استعمار با تمام نیرو و قدرتی که دارند استفاده کنید او نتوانست این فرهنگ را از بین ببرد؛ اما با رشد جامعه در انقلاب اسلامی سال 57 که یک انقلاب فرهنگی واقعی بود ، وی از این فرهنگ ناب شکست خورد.

آنچه در این طراحی دشمن احساس خوبی دارد تلاش ناموفق آن برای از بین بردن فرهنگ اسلامی ایرانی و انحراف از شکل ظاهری زنان در جامعه و خانواده است. با تجربه به دست آمده و به دست آمده از برنامه کشورهای اروپایی ، کشور ما از این برنامه به اصطلاح آموزشی و فرهنگی بهره مند نمی شود ، مگر برای برنامه ریزی تهاجمات فرهنگی و تحت تأثیر قرار دادن تأثیرات امنیتی ، فرهنگی و اجتماعی.

بنابراین ، این س ofال وجود دارد که آیا فرهنگ ، هویت و مدل ما خالی است ، بنابراین برنامه مربوط به ارکان اصلی جامعه ایرانی ، خانواده ، باید فرهنگ بیگانه ای را که در بحران هویت و خانواده است ، منعکس کند! با چه مجوزی و با نشان دادن موسسات و سازمانهای پارک سبز کشور ما ، این سفارتخانه ها این برنامه ها را در پایتخت ایالت ما انجام می دهند؟

چه کسی در این منطقه سفارتخانه های کشورهایی را که شرکای استراتژیک رژیم شیطانی صهیونیستی و همچنین در کشور ما هستند ، مجاز می داند؟

برخی س questionsالات اساسی از نهادهای نظارتی مختلف و متولیان امر زنان و خانواده ها ، به ویژه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این زمینه وجود دارد که باید در مورد نقض مقررات و چگونگی دریافت مجوز برای اجرای برنامه به آنها پاسخ داده شود و به آنها پاسخ عمومی داده شود. باز کن

دکمه بازگشت به بالا