برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران

آشنایی با بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان

چه یک فروشگاه داشته باشید و چه ساختمان اداری و یا انبار، قطعاً درباره اهمیت نظافت نمای داخلی محل کار خود اطلاع دارید!
اما در مورد نمای بیرونی محیط کارتان چه طور؟!
نمای خارجی محل کار شما اولین چیزی است که بازدید کنندگان می بینند. از این رو بسیار حائز اهمیت است تا هر کاری که می توانید انجام دهید و این قسمت از ساختمان محیط کارتان را همیشه تمیز نگه دارید. حال ممکن اسن از خود بپرسید بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان کیست؟

نماشویی ساختمان چیست؟

شستشوی نما فرآیند اطمینان از پاکیزگی نمای خارجی ساختمان از هر گونه آلودگی، دوده، لکه و آلاینده می باشد. نمای خارجی معمولاً قسمت جلویی ساختمان (ورودی ساختمان) است. برخی از محبوب ترین مصالح مورد استفاده برای نمای ساختمان شامل شیشه، سنگ و چوب بوده، البته برخی برای نمای خارجی از فلزاتی همچون استیل ضد زنگ و یا آلومینیوم استفاده می کنند. دلایل زیادی وجود دارد که نمای یک ساختمان ممکن است کثیف به نظر برسد.

به عنوان مثال، آلاینده های موجود در هوا یکی از این عوامل محسوب می شوند. هر یک از این عوامل باعث می شوند تا رنگ اصلی نمای ساختمان محو شده و بر ظاهر کلی ساختمان تاثیر می گذارند. میزان تمیز شدن نمای ساختمان بستگی به جنس مصالح دارد. تجهیزات و راه حل های کاربردی مورد استفاده با توجه نوع مصالح انتخاب می شوند تا اطمینان حاصل شود در طی فرآیند شستشوی نما هیچگونه آسیبی به وجود نمی آید. عملکرد و مکان قرارگیری ساختمان نیز در میزان شستشوی نمای ساختمان موثر خواهد بود.

روش های نماشویی ساختمان

سه روش اصلی برای نماشویی ساختمان وجود دارد که عبارتند از:

  1. آب
  2. مواد شیمیایی
  3. روش های ساینده

روش های ساینده همچون سنگ زنی، سنباده زنی و انفجار توصیه نمی شود. چرا که مواد سطحی را به همراه خاک و رنگ ساختمان از بین می برند. از این رو گزینه های شست و شوی نمای ساختمان با آب و مواد شیمیایی جز بهترین گزینه ها محسوب می شوند که هر دو موثر و بی خطر هستند.

در این محتوا می خواهیم بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان را به شما سروران معرفی کنیم.
جهت آشنایی با ۱۰ تا از بهترین شرکت های شستشوی نمای ساختمان با ما همراه باشید.

برای آشنایی بیشتر با ۱۰ تا از بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان با ما همراه باشید

برای پیچ کردن سنگ نمای ساختمان از  پیچ و رولپلاک سنگ نما مختلفی استفاده می شود که با توجه به شرایط سنگ و پشت کار نوع آن مشخص می شود.

مجموعه سرویس و نگهداری ساختمانی آس اموری همچون نظافت مشاعات و بیمه های ساختمانی، مسائل باغبانی و بازیافت و تعمیر و نگهداری برخی از تاسیسات ساختمانی مانند سیستم های سرمایشی و گرمایشی و آسانسور و استخر و سونا نیز به صورت منظم بر عهده می گیرد. مجموعه آس با در نظر گرفتن قواعد کلی ساختمان تمامی امور ساختمان شما را در دست گرفته و با کم نمودن دغدغه های مدیر ساختمان اعم از هماهنگی با اشخاص و شرکت های مختلف و تضمین صددرصدی رضایت با جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه، رفاه حال شما عزیزان را فراهم و تضمین خواهد نمود.

خدمات:

  1. نظافت و شستشو
  2. تاسیسات
  3. خدمات برقی
  4. باغبانی
  5. خدمات جانبی:

کارویس

بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان ، شرکت کارویس از سال ۱۳۹۵ به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات ساختمانی به سبکی کاملاً نوین آغاز کرد. بالغ بر ۹۰ درصد پروژه های این شرکت از طریق بازاریابی آنلاین و دیجیتال حاصل می شود که خود نشان از دیدگاه نوین مدیران ارشد این مجموعه دارد. متخصصینی که برای ارائه خدمات از طریق کارویس به محل مورد نظر شما اعزام می‌ شوند، ملزم به گذارندن دوره‌ های آموزشی ویژه هستند. همچنین سوابق آن‌ ها قبل از پیوستن به کارویس و کیفیت عملکردشان در ارائه خدمات به دقت بررسی می‌ شود.

خدمات:

  1. نماشویی و شستشوی نما
  2. بازسازی خانه
  3. رنگ آمیزی و نقاشی نما
  4. دکوراسیون داخلی
  5. طراحی و ساخت ویلا
  6. کفسابی و سنگسابی

 

شماره تماس:

مجموعه نماروز بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان ، با هدف ارتقای کیفیت فنی و ظاهری پروژه های کار در ارتفاع با طناب به تفکیک نیروهای اجرایی بر اساس توانایی و استعداد ایشان پرداخته است. اعتقاد این شرکت بر این است که افزایش کیفیت اجرای پروژه ها نیاز به تخصصی سازی نیروی انسانی دارد و مهارت اجرای هر کدام از خدمات کارها در ارتفاع متفاوت از دیگر خدمات این حوزه کاری می باشد.
از این رو نیروهای اجرایی خود را به سه گروه اصلی تقسیم بندی کرده است که عبارتند از:

خدمات:

  1. شستشوی نمای ساختمان
  2. آب بندی نمای ساختمان
  3. کنیتکس نما
  4. تعویض شیشه نمای ساختمان
  5. جوشکاری در ارتفاع
  6. نماشویی
  7. سندبلاست
  8. رنگ آمیزی

 

 

هلدینگ برادران بهمنی

بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان ، هلدینگ برادران بهمنی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با هدف بهبود خدمات ساختمانی بدون داربست در تهران آغاز نمود. پس از گذشت چند سال این شرکت خدمات خود را به کلان شهرها توسعه داده و آماده خدمت رسانی به شرکت ها، ارگان ها و … می باشد.

خدمات:

  1. پیچ رولپلاک نما
  2. شستشوی نما
  3. رنگ آمیزی نما
  4. آب بندی نما
  5. درزبندی نما
  6. نصب تابلوهای تبلیغاتی
  7. نورپردازی نما

ارتفاع کاران

این شرکت با تیمی متخصص در زمینه شستشوی نما، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان فعالیت می کند. شرکت ارتفاع کاران با بهره گیری از تکنولوژی های جدید همچون نانو آماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره های لازم در این زمینه ها به شما بزرگواران می باشد.

خدمات:

  1. شستشوی نما و نماشویی
  2. استحکام نما و مقاوم سازی نما
  3. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
  4. آب بندی نما و شیشه

 

شماره تماس:

کفسابی و نماشویی دوستی

یک ساختمان تمیز بسیار زیباتر و جذاب تر از یک ساختمان کثیف است. قطعاً قابل انکار نیست که نمای تمیز یک ساختمان حس مهمان نوازی و خوش آمد گویی داشته و به کسب و کار شما کمک شایانی خواهد کرد. در نتیجه اگر می خواهید رهگذران و افرادی را که می توانند وارد ساختمان شما شوند را تحت تاثیر قرار دهید، باید اطمینان حاصل کنید که ساختمان شما در بالاترین درجه اولویت نظافت قرار داشته و عاری از هر گونه جرم، کثیفی، لکه و علائم ناخوشایند است. در صورت اجاره ملک، تمیز نگه داشتن نمای ساختمان نیز حائز اهمیت است. زیرا ممکن است در قرارداد شما ذکر شده باشد که باید نمای ساختمان را تمیز نگه دارید.

مزایای نماشویی ساختمان

  1. زیباسازی ظاهر محیط کار یا منزل
  2. سالم ماندن پنجره ها برای مدت زمان طولانی
  3. محافظت در مقابل بلایای طبیعی
  4. بهبود بهره وری انرژی
  5. کنترل صدا

سخن پایانی

مهم ترین نکته که باید آن را برای شستشوی نمای ساختمان رعایت کنید، انتخاب بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان برای دستیابی بهترین نتیجه است. به منظور آشنایی شما با بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان ما در این مقاله به معرفی ۱۰ شرکت برتر پرداختیم. می توانید از اطلاعات موجود در این مطلب استفاده کرده و بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان را انتخاب کنید.

اما توجه داشته باشید که قبل از اقدام به بستن قرارداد درباره نمونه پروژه ها ، کیفیت کارها و قیمت های آن ها اطلاعات کاملی کسب نمایید تا انتخابی ایده آل داشته باشید.

در مقاله ای دیگر با نام نیز میتوانید با سایر شرکتهای نماشویی نیز آشنا شوید.

با تشکر از همراهی آشنایی با بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران

نماشویی ساختمان و شست و شوی نما از جمله خدمات ساختمانی می باشد که برای زیبا سازی و نوسازی ظاهر ساختمان استفاده می شود. از آنجائیکه نماشویی ساختمان جزء کار های تخصصی در صنعت ساختمان به حساب می آید لذا در این مقاله می خواهیم به شما عزیزان ۱۰ تا از بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران را معرفی نمائیم.

آلودگی بیش از حد هوا و وجود باران های اسیدی در سطح کلان شهر هایی مانند تهران و مراکز صنعتی، به مرور زمان لایه ای از جرم و آلودگی را روی سطوح نمای ساختمان جمع می کند و این آلودگی ها باعث ایجاد جلوه زشت و کثیفی بر روی نمای ساختمان ها می شود.

خدمات نماشویی باید بر روی تمامی ساختمان های جدید و نوساز و قدیمی به صورت دوره ای انجام شود تا طول عمر ساختمان ها زیادتر شود و از آسیب هایی که در کمین ساختمان ها می باشد، جلوگیری شود.

روش های شست و شو

  1. شست و شو و نظافت با آب:
    با این روش تمامی جرم و کثیفی‌ ها به خوبی از بین می‌ رود و دوباره نمای ساختمان زیبایی خود را به دست می آورد.
  2. شست و شو با آب و سیلیس:
    با استفاده از این روش می‌توان تمامی لکه‌ ها و جرم‌ های سرسخت و دشوار را به خوبی با آب و سیلسس شست و شو دهیم.
  3. شست و شوی ماسه و تمیزی گرانیت:
    در این روش از اسید برای شست و شو نمای ساختمان استفاده می‌شود و به این روش اصطلاحاً اسید شویی می گویند.

در این محتوا می خواهیم ۱۰ تا از بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران را به شما سروران معرفی کنیم.

برای آشنایی بیشتر با ۱۰ تا از بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران با ما همراه باشید

شرکت مهستان فعالیت نظافت و شست و شوی کف و نمای ساختمان ها را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. هدف این شرکت رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان می باشد. این مجموعه در طی این ۱۰ سال بهترین کار را با بالاترین کیفیت انجام می دهند. این شرکت خدمات نماشویی ساختمان را با دستگاه های به روز همراه با استاندارد جهانی توسط متخصصین این کار انجام می دهد.
این شرکت کار خدمات نماشویی در ارتفاع های بالا را با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز همراه با پوشش های مخصوص راپل کاران، با بالاترین کیفیت انجام می دهد و به همین دلیل یکی از بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران می باشد.

خدمات:

  1. نماشویی ساختمان با داربست و بدون داربست
  2. با مواد نانو و مناسب ترین مواد
  3. نماشویی ساختمان توسط افراد متخصص
  4. نماشویی ساختمان با طناب
  5. استفاده از جدیدترین دستگاه های شست و شوی نمای ساختمان
  6. بیمه بودن متخصصین در طول کار

تلفن تماس:

شرکت کارویس

مجموعه شرکت زیبا نگار مدیسا از سال ۱۳۹۵ به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات نمای ساختمانی به سبکی کاملا نوین آغاز کرد و هم اکنون با برند تجاری کارویس فعالیت می کند.

این شرکت با شماره ثبت ۵۲۱۶۰۳ توسط نیرو های خلاق و جوان اداره می شود و نماشویی ساختمان را با استاندارد جهانی همراه با دستگاه های به روز کلیه خدمات نماشویی را انجام می دهد.

این مجموعه یکی از بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران می باشد.

خدمات:

  • نماشویی ساختمان و شست و شوی نما با طناب | بالابر | واترجت ۲۵۰ بار | به روش واتر سندبلاست | با دیسکلر | با تی و ابر و مواد شوینده

 

شرکت بهکارنما یکی از بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران می باشد و چندین سال است که نظافت و شست و شو نمای ساختمان را آغاز کرده است.

این شرکت خدمات بسیار زیادی را برای کلیه ساختمان های مسکونی، ساختمان های اداری و ساختمان های تجاری توسط متخصصین با تجربه و با بهترین کیفیت انجام می دهد و نماشویی ساختمان را در ارتفاع بالا بدون داربست و بالابر با روش طناب صنعتی با استاندارد های بین المللی انجام می دهد.

خدمات:

  1. عملیات نماشویی با دستگاه واترجت و سندربلاست
  2. نماشویی با استفاده از داربست و طناب
  3. شستشوی نما برای نمای کامپوزیت
  4. شیشه طرح دار
  5. نماشویی نمای سنگی | کاشی و نمای سرامیکی و آجری
  6. نمای استرشده یا نمای رنگ شده

 

تلفن تماس:

شرکت بهاری بیش از دو دهه است که در عرصه خدمات شست و شوی نما فعالیت دارد. این شرکت ابزار نماشویی راپل را برای خدمات نما شویی در اختیار دارد. این روش مزیت های بسیاری زیادی نسبت به روش نماشویی با داربست دارد.
تمامی تکنسین های این شرکت به صورت ویژه آموزش دیده اند و توانایی دسترسی به انواع نما ها در تمامی ارتفاعات را دارا می باشند و  یکی از بهترین شرکت نماشویی ساختمان است که تجربه و مهارت کافی را برای انجام کلیه خدمات نظافت نمای ساختمان را دارا می باشد.

این شرکت دارای ۱۲ تکنسین ماهر نماکار است که آماده ارائه خدمات نماشویی ساختمان می باشد و تمامی خدمات نما را با بیمه حوادث انجام می دهد تا دیگر هیچ نگرانی نداشته باشید.

خدمات:

  1.  بهترین کیفیت کار را برای شست و شوی انواع نما های کامپوزیتی، آجری، سنگی، سیمانی و سایر نما ها
  2. تمامی مواد تمیز کننده و رسوب زدا توسط تکنسین های ماهر شرکت به کار می رود.
  3. تمامی متخصصین این شرکت نماشویی دارای بیمه مسئولیت می باشند.
  4. در این شرکت ابزار های راپل به صورت دوره ای تعویض و بازرسی می شوند و تحت آزمایش های تنش قرار می گیرند.

آدرس:تهران – خیابان سنایی – کوچه ۲۵ – پلاک ۶ – واحد ۹

تلفن تماس:

شرکت زرین ساب چندین سال است که در حوزه شست و شوی نما فعالیت دارد و یکی از بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران می باشد. این شرکت با بهترین امکانات ممکن و استفاده از دستگاه های پیشرفته نماشویی و با مصالح عالی کار خود را شروع کرده است. و در پایان کار از مواد نانو استفاده می کند تا دوام و تمیزی نما مدت زمان بیشتری طول بکشد.

سابقه فعالیت این شرکت در متراژ های بالا و مکان های مختلف و استفاده از نیروی کار متخصص می باشد.

خدمات:

  1. ارائه خدمات نماشویی
  2. نماشویی با طناب
  3. نماشویی بدون داربست و با داربست
  4. خدمات نماشویی با مواد نانو و سیلیس
  5. استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های شست و شوی نمای ساختمان
  6. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
  7. نماشویی ساختمان و شست و شوی نما با کادری مجرب و حرفه ای
  8. از بین بردن هر گونه چرک و کثیفی بر روی سنگ نما با استفاده از نماشویی با مواد نانو
  9. نماشویی انواع نما از جمله: فریم لس، طرح دار، نمای اجری، کامپوزیت، سنگ و…
  10. شست و شوی نمای ساختمان با دستگاه های سندبلاست سه فاز
  11. استفاده از پولیش در نماشویی ساختمان

 

شرکت ویوپارس

شرکت ویوپارس از اواخر دهه هشتاد کار خود را در جهت صنعتی کردن و حرفه ای کردن این کار در حوزه نماشویی ساختمان آغاز کرد. این شرکت در ابتدا با همکاری چند طناب کار کاربلد و یک تیم مهندسی کوچک کار خود را در عرصه شست و شوی نما آغاز کرد. اما امروزه این شرکت به دلیل کار کارشناسی یک جهش مناسبی را برای افزایش نیروی انسانی و تزریق دستگاه های سندبلاست و راپل ایجاد کرده و رشد بسیار زیادی در این زمینه داشته است.

خدمات:

  1. نماشویی با سندبلاست
  2. با واترجت
  3. همراه با طناب ، با داربست ، کمربند محافظ و بدون داربست و یا با بالابر
  4. نماشویی ساختمان با مواد نانو  و موادufوcip
  5. شستشوی نمای ساختمان با پولیش
  6. نماشویی نمای اجری | کامپوزتین | سنگی

تلفن تماس:

شرکت کفسابی تهرانی

شرکت کفسابی تهرانی چندین سال است که در زمینه خدمات نماشویی ساختمان در تهران را انجام می دهد. این شرکت خدمات نماشویی را برای کلیه ساختمان های مسکونی، ساختمان های اداری و ساختمان های تجاری توسط بهترین متخصص نماشوی با تجربه کار را با بهترین کیفیت به اتمام می رساند.

خدمات:

  1. نماشویی ساختمان با داربست و بدون داربست
  2. با مواد نانو و مناسب
  3. همراه با سیلیس و پولیش
  4. با سند بلاست و واتر جت
  5. نماشویی ساختمانی با بررسی های توسط افراد متخصص
  6. نماشویی ساختمان با طناب
  7. استفاده از جدیدترین دستگاه های شستشوی نمای ساختمان
  8. استفاده از دستگاه سند بلاست سه فاز برای نماشویی
  9. شست و شوی نمای شیشه ساختمان
  10. شست و شوی نمای آجری ساختمان
  11. نماشویی نمای گرانیتی ساختمان
  12. نماشویی نمای تراورتن
  13. شست و شوی نمای فریم لس ساختمان
  14. نماشویی طرح دار نمای ساختمان
  15. نماشویی کامپوزیت در نمای ساختمانی

تلفن تماس:

شرکت اهورا طناب

شرکت اهورا طناب چند دهه است که کار نماشویی انواع نما ها و برج ها و سازه های مختلف را شروع کرده است و با بهره مندی متخصصین ماهر که با طناب کار می کنند این خدمات را در سراسر کشور انجام می دهد.

این شرکت با ارسال کارشناس در محل شما در کمترین زمان ممکن تمامی خدمات بازدید و مشاوره تمامی پروژه ها را به صورت رایگان انجام می دهد. تمامی پرسنل های این شرکت در حین کار بیمه می باشند.

خدمات:

  1. نماشویی ساختمان
  2. شست و شوی برج ها
  3. تعمیرات و خدمات انواع نما ی ساختمان
  4. رنگ آمیزی با طناب
  5. جوشکاری در ارتفاع
  6. پیچ و رولپلاک نما با پیج ۶ سانت
  7. نصب شیشه و تابلو تبلیغات
  8. شست و شو با فشار آب
  9. خدماتی همچون بلاستینگ، سندبلاست، شات بلاست

 

تلفن تماس:

شرکت آذر ساب

شرکت آذر ساب با سابقه چندین ساله در این حرفه یکی از قدیمی ترین گروه های ساب زنی و راپل کاری در ارتفاع در کل ایران می باشد.
این شرکت با استفاده از افراد ماهر و متخصص در این امر بیش از هزاران پروژه را در سطح شهر تهران انجام داده است.
آذر ساب افراد متخصص و دستگاه های پیشرفته را به کار می برد و در حین کار کلیه کارکنان بیمه کامل می باشند.

خدمات:

  1. نماشویی ساختمان با داربست و بدون داربست
  2. با مواد نانو و مناسب
  3. سیلیس و پولیش
  4. سند بلاست
  5. واتر جت
  6. طناب

آدرس:تهران – خیابان شریعتی – خیابان بسطامی

 تلفن تماس:

شرکت پاسارگاد نما

شرکت پاسارگاد نما، با بیش از یک دهه سابقه کار در ارتفاع بیشترین خدمات را برای نماشویی ساختمان به شما ارائه می دهد و با ارائه خدمات پیچ و رول پلاک، نصب مجدد سنگ، آب بندی و بندکشی مجددنما، شست و شوی نما، اجرای رزین روی نما، اجرای نورپردازی، ایجاد درپوش ها ی تهویه هوا، رنگ آمیزی نما، کلیه کارهای ارتفاعی بدون نیاز به نصب داربست را برای شما انجام می دهد.

خدمات:

  1. ارائه خدمات نماشویی
  2. نماشویی با طناب
  3. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
  4. خدمات نماشویی با مواد نانو و سیلیس
  5. نماشویی بدون داربست و با داربست
  6. نماشویی ساختمان و شست و شوی نما با کادری مجرب و حرفه ای

خدمات نظافت ساختمان | خدمت از ما تهران

تلفن تماس:

انواع نماشویی و شست و شوی نما

  1. نماشویی با دسترسی با طناب
  2. با کلایمر و یا با داربست

انواع نماشویی و شست و شوی نما با طناب یا راپل

  1. نماشویی به روش موپ و طی
  2. شست و شوی نما با واترجت
  3. نماشویی با واتر سندبلاست
  4. شست و شوی نما با اسید
  5. نماشویی با مواد لایه بردار اسکراب
  6. شست و شوی نما با جاروبرقی

اجرای مواد نانوی اصل با طناب

  1. نانوی مخصوص شیشه
  2. کامپوزیت
  3. آجر
  4. سیمان
  5. نانوی ویژه سنگ

پیشنهاد ما

شما می توانید به بهترین نحو نمای ساختمان را شست و شو دهید تا عمر بنای شما افزایش پیدا کند، به همین دلیل می توانید کار خود را به شرکت های نماشویی در ساختمان بسپارید.

به منظور آشنایی بیشتر شما با بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران ، در این مقاله به معرفی ۱۰ برند برتر پرداختیم.

شما عزیزان می توانید از اطلاعات موجود در این مقاله استفاده کرده و با بررسی و تحقیقات بیشتر در مورد نمونه کارها و پروژه های این شرکتها ، برندی معتبر را برای شست و شوی و نماشویی ساختمان خود، انتخاب کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا