اقتصادی

بنزین یورو ۴ توزیعی حدود ۶۰ درصد از نیاز اهواز را تامین می‌کند

میجیک/خوزستان رئیس اتحادیه پمپ بنزین خوزستان با اشاره به توزیع روزانه 800 لیتر بنزین یورو 4 در کلانشهر اهواز گفت: تنها 60 درصد نیاز کلانشهر اهواز با بنزین یورو تامین می شود.

ابراهیم الباجی در گفت وگو با میجیک، با اشاره به توزیع مجدد بنزین یورو 4 در اهواز پس از حدود 10 ماه، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه تقریبا 800 هزار لیتر بنزین یورو 4 با اولویت جایگاه های سوخت هسته مرکزی توزیع می شود. . از کلانشهر اهواز .

وی افزود: سهمیه پیش بینی شده برای اهواز تنها حدود 60 درصد نیاز شهر اهواز را پوشش می دهد و مابقی نیازها با بنزین معمولی تامین می شود.

رئیس انجمن جایگاه‌های سوخت خوزستان گفت: کلانشهر اهواز روزانه بیش از یک میلیون و 500 هزار لیتر بنزین نیاز دارد و با توجه به اینکه 60 درصد این نیاز با بنزین یورو 4 تامین می‌شود، حدود 40 درصد بنزین کلانشهر اهواز است. دارای بنزین معمولی

الباجی گفت: طبق پیگیری های انجام شده و بر اساس وعده داده شده، چنانچه بنزین یورو 4 با کشتی از بندرعباس به بندر امام خمینی (ره) حمل شود، تمامی نیازهای کلانشهر اهواز با یورو تامین می شود. 4 بنزین.

وی افزود: بنزین یورو 4 در حال حاضر فقط در هسته مرکزی شهر توزیع می شود و جایگاه های سوخت اطراف هسته مرکز شهر فقط بنزین معمولی دارند.

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان درباره توزیع بنزین فوق العاده گفت: در حال حاضر در کلانشهر اهواز و استان خوزستان بنزین فوق العاده سهمیه ای وجود ندارد و به همین دلیل بنزین فوق العاده برای توزیع وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا