مطالب میجیک

بلندپروازترین دختر ایران: هرچه رکورد بزنم باز هم راضی نیستم/ لایق حمایت هستم

مهسا میرزاطبیبی گفت: رقابت قبل از دوومیدانی مهم است و با توجه به رکوردهایی که در مسابقات مختلف به ثبت رسیده است ، انتظار حمایت فدراسیون را دارد.

به گزارش میجیک ، دو مرحله مسابقات قهرمانی دو و میدانی قهرمانی کشور در بانوان در 15 و 16 سپتامبر به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد و با معرفی برترین ها در رشته های مختلف به پایان رسید.

مهسا میرزاطبیبی ، که رکورد پرش نیزه بانوان در ایران را در اختیار دارد ، روز گذشته (پنجشنبه) با پرش 4.03 متر ، رکورد ملی این ورزش زنان را به سانتیمتر برد.

میرزاطبیبی در گفت وگو با میجیک ، به مرحله دوم لیگ اشاره کرد و گفت: دیروز این مسابقه ادامه پیدا کرد و عملکرد مورد نظرم را نداشتم ، اما در زمان گرما و فشار دوباره رکورد ملی را شکستم. . ”

وی افزود: رکورد چهار متر برتر آسیا مفید است و می توانم دوباره این رکورد را ثبت کنم. امیدوارم در بازی بعدی بهتر باشم و بتوانم رکورد بهتری ثبت کنم زیرا برنامه من ثبت سانت و سنت نیست ، اما اگر قطعیت وجود داشته باشد ، بهترین رکوردی است که می توانم به دست آورم.

میرزا طبیبی در مورد تعداد شرکت کنندگان در پرش با نیزه زن گفت: تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره های قبلی افزایش یافته است و جا برای لذت بردن وجود دارد. از سوی دیگر ، تقریباً همه شرکت کنندگان رکوردهای سه و بیش از سه متر را ثبت کرده اند و این پیشرفت زیادی است. وقتی پرش با نیزه را شروع کردم ، اولین رکورد من 3.10 متر بود و این رکورد اکنون بیش از چهار متر تغییر کرده است. پیشرفت دختران دیگر نیز مایه شادی بود و نشان داد که روز خوبی در انتظار زنی است که نیزه را پرتاب می کند.

وی در مورد رکوردشکنی گفت: صرف نظر از این موضوع ، من هنوز راضی نیستم و می خواهم این عدد بیشتر باشد. پس از یک مانع 4.03 متری ، ارتفاع را روی 4.10 متر تنظیم کردم و متأسفانه از آن عبور نکردم. من همیشه تمام تلاشم را کرده ام و می خواهم رکورد ادامه داشته باشد. اگرچه یک سانتیمتر خوب است و من راضی هستم اما بیشتر از این می خواهم زیرا رکورد چهار متر به بالا در آسیا عدد خوبی است و شانس کسب مدال را دارد.

زنان ایرانی رکورد دار نیزه از حمایت فدراسیون برخوردار می شوند و می گویند: ورزش یک سال مهم در پیش رو دارد و همه مسابقات در انتظار است زیرا کرونا برگزار می شود. من همچنین برای هر یک از این مسابقات برنامه ای دارم و می خواهم شرکت کنم و مدال بگیرم ، نه اینکه فقط شرکت کنم. هدف آن بیشتر از این حرفه است. امیدوارم فدراسیون هم برنامه ای برای ما داشته باشد. به دلیل یادداشت هایی که اخیراً انجام داده ام ، من واقعاً شایسته این هستم که برنامه ای مناسب خودم داشته باشم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا