مطالب میجیک

بلندپروازترین دختر ایران: هدفم همیشه ارتقا رکورد است/ زنان لایق حمایت هستند

مهسا میرزاتبیبی گفت که این بانوی ورزشکار نشان داده که در صورت حمایت ، رکورد بهتری خواهد زد و جایگاه بهتری به دست می آورد.

به گزارش میجیک ، مسابقات قهرمانی مسابقات ملی و مسابقات بانوان در تاریخ 25 ژوئن و 25 ژوئن توسط اسپیریت ها برگزار می شود که دارای 100 رتبه در مرحله جهانی هستند.

مهسا میرزاتبیبی ، که یک بانوی ایرانی نیزه پرش رکورددار است ، در مورد آماده بودن میجیک برای پیوستن به مسابقه از میجیک می گوید: “اولین شراب مسابقه برگزار می شود.” امیدوارم شرایط میزبانی خوب باشد تا بتوانیم رکورد خوبی بزنیم. من قبلاً برای مسابقه و اخیراً از مسابقات ترکیه آماده بودم. من نمی توانم به این مسئله بپردازم ، اما امیدوارم که بتوانم در مسابقات قهرمانی کشور حد نصاب خوبی کسب کنم.

وی درباره رقابت پذیری استان اظهار داشت: اگر این شهر از همه شرایط میزبانی برخوردار باشد و امکانات متنوعی را برای انواع مواد فراهم کند ، بهتر است میزبان آن باشد. ما همچنین شرایط متفاوتی از مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب را تجربه کردیم.

میرزاتبیبی درباره ورزشکاری که امیدوار بود رکوردشکنی کند ، گفت: “من چندین سال پیش رکورد ملی را شکستم ، بنابراین امید شکستن رکورد وجود داشت.” امیدوارم بتوانید حد نصاب را تعیین کنید. هدف من خوب است که در هر مسابقه رکوردم را بهبود بخشم و اگر شرایط پیش بیاید می توانم رکورد بهتری بزنم.

وی با اشاره به ادامه رقابت ها در سال 1400 گفت: برای بازیهای آسیایی.

دارنده رکاب پرتاب نیزه بانوان ایرانی با بیان اینکه در ایران رقبایی ندارد گفت: شرایط با اختلافاتی که در خارج از کشور تجربه کرده ایم متفاوت است. رقابت بی نظیر موافقان و مخالفان خود را دارد. یکی از مزایای آن این است که من می توانم به هر مشکلی که می خواهم برسم ، اما احساس رقابت در مسابقاتی که ورزشکاران بسیار شرکت می کنند بیشتر است و روال سریع تری دارند. به طور کلی ، من در رقابت با ورزشکارانی که هم سطح و بالاتر از من هستند ، احساس بهتری دارم و این را ترجیح می دهم.

میرزا طبیبی با اشاره به زن رکوردشکن در سال 1999 ، خواستار حمایت بیشتر مسئولان در این بخش شد و گفت: “زنان ثابت کرده اند که اگر مورد توجه و حمایت قرار بگیرند ، می توانند به مناصب بالاتر دست یابند.” مدتهاست که کلوپ پلیمر خلیج فارس از بسیاری از ورزشکاران و بسیاری از کسانی که قبلاً از این باشگاه رکورد زده اند حمایت کرده است. این نشان می دهد که حمایت انگیزه را افزایش می دهد و زنان باید مورد حمایت قرار گیرند. ما همچنین از فدراسیون خواسته ایم که مسابقات بین المللی و اردوهای خوب را در نظر بگیرد تا بتوانیم جلو برویم. امیدوارم حمایت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا