مطالب میجیک

بلندپروازترین دختر ایران: برای خرید نیزه اذیت شدم/ دوست دارم شرایط متفاوتی را تجربه کنم

مهسا میرزا طبیبی گفت این یک تحریم نیست ، اما خرید تجهیزات ضروری پرش با نیزه دشوار است.

به گزارش میجیک ، مسابقات قهرمانی و قهرمانی در مارس 2017 در باشگاه های سالن کشور برگزار می شود و ورزشکاران دوومیدانی پس از چند ماه به مصاف یکدیگر می روند.

مهسا میرزاتبیبی ، که دارای رکورد پرش با نیزه زنان ایرانی است ، میجیک درباره شرایط آموزش: “در آن دوره ، من رکوردهای خوب و مستند آموزش داده ام که خوب است. اگرچه هیچ رقابتی ندارد زیرا شیوع تاج ، برگزار می شود دو رکورد و ما یک رکورد را در اتاق زنان 10 سانتی متر منتقل می کنیم. البته ، زیرا این یک مسابقه رسمی نیست ، بنابراین ثبت نشده است. من آماده رقابت در ماه آینده هستم. امیدوارم بتواند رکورد ایران را افزایش دهد.

وی در مورد مسابقه ای که باید راه اندازی شود ، اظهار داشت: من روی رقابت داخلی تمرکز کرده ام زیرا مشخص نیست که به دلیل شیوع تاج به مسابقات بین المللی اعزام خواهیم شد یا خیر. امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانم در برخی مسابقات بین المللی شرکت کنم.

میرزا طبیبی درباره وضعیت پرش با نیزه زنان ایران گفت: “این یک رشته جدید است.” این مسابقه تقریبا 6 سال برگزار می شود ، اما دختران پیشرفت خوبی داشته اند. وقتی شروع کردم ، بعضی اوقات تعداد شرکت کنندگان به قدری کم بود که مسابقات لغو می شد ، اما اکنون تعداد ورزشکاران در حال افزایش است و رقابت وجود دارد.

وی افزود: من می خواهم در شرایط متفاوت از تهران ورزش کنم. از آنجا که تجهیزات پرش نیزه فقط در مجموعه Sunshine of Revolution موجود است ، بنابراین من از همان ابتدا در شرایط یکنواخت تمرین می کردم و می خواهم شرایط مختلفی را تجربه کنم. از طرف دیگر ، من دوست دارم در میادین مختلف بین المللی با رقبا در سطح خودم و بالاتر رقابت کنم و سعی کنم با خودم رقابت بیشتری داشته باشم ، قطعاً از این طریق جلو خواهم رفت.

بانوی ایرانی دارنده رکورد نیزه گفت: در این زمینه مشکلی وجود دارد: “نیزه یکی از مشکلات ما است و از آنجا که سال گذشته نیزه مناسب نداشتم ، نتوانستم رکورد ملی مورد نظر خود را ثبت کنم اما یک سال از آن می گذرد شرکت پلیمر خلیج فارس آماده و بخشی از یادداشتی است که به دلیل نیزه ذکر کردم. امیدوارم که این پشتیبانی ادامه یابد.

وی بیان کرد که تجهیزات پرش با نیزه به چیزهای فراتر از دو و میدانی نیاز دارد: نیزه و کفش مناسب همه و سالن ورزشی متناسب با تختخواب آنها همگی بر عملکرد تأثیر می گذارد ، اما به دلیل تحریم ها ، ما نمی توانیم به راحتی تجهیزات را خریداری کنیم. . ما واقعاً مشغول به دست آوردن نیزه هستیم ، اما بسیاری از کشورها مشکلی ندارند و تجهیزات مورد نیاز خود را به راحتی تهیه می کنند ، بنابراین پیش از ما خواهند بود

میرزا طبیبی خواستار حمایت بیشتر از بانوان ورزشکار از مسئولان شد و گفت: “اگرچه ورزش زنان زودتر از مردان و رکوردهای مختلف آغاز شد ، اما پیشرفت دختران بسیار خوب است و برخی از رکوردهای ملی امسال شکسته می شود. حتی کمیته ملی المپیک چهار رکوردشکن را تمجید می کند همه آنها زن هستند ، بنابراین مقامات باید به این موارد نگاه کنند و توجه بیشتری داشته باشند زیرا زنان توانایی بالایی دارند.

این ورزشکار که در دانشگاه تهران در رشته تربیت بدنی تحصیل می کند ، گفت: من از دوران دبستان تمرین می کردم و خیلی دوست دارم به این دو نفر بپیوندم. اگرچه این ورزش یک ورزش اولویت دار است ، من دوست دارم که مطالعه کنم و یکی از اولین ها باشم. من ترم آخر لیسانس خود را گذرانده ام که کار سختی است ، اما توانستم هر دو را بدست آورم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا