مطالب میجیک

اعظم آخوندی: دوست دارم در یک تیم‌ خوب اروپایی بازی کنم

ملی پوش دختر تیم فوتسال پیکان گفت: بازی جالبی بود، دو تیم واقعا دعوا داشتند و نمی خواستند قهرمانی را از دست بدهند.

به گزارش میجیک، تیم پیکان تهران با برتری در دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل نصر فردیس به مقام قهرمانی دست یافت.

اعظم آخوندی، ملی پوش پیکان تهران درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر بانوان به میجیک گفت: از اول فصل قسم خوردیم و همه عوامل از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا باشگاه کمک کردند. ما در این فصل برای چهارمین بار مقابل نصر فردیس بازی کردیم که در مرحله گروهی یک برد و یک باخت. در دور پایانی هم مساوی کردیم اما در دور برگشت در زمین خودمان پیروز شدیم. این یک بازی سرگرم کننده بود، هر دو تیم واقعا جنگیدند و نمی خواستند قهرمانی را از دست بدهند. به هر حال این فوتبال است و خدا را شکر به نام ما ترسیم شده است. ما کمتر اشتباه می کنیم و قهرمان می شویم.

وی افزود: عموما بازیکنان تیم ما و نصر در تیم ملی با هم دوست هستند و وقتی در زمین دوستان داریم فقط در زمین مسابقه می دهیم. از طرفی حضور ملی پوشان در هر دو تیم بر سطح رقابت ها می افزاید و بازی از حساسیت هایی برخوردار است.

روحانی در خصوص عملکرد خوب خود در این فصل نسبت به سال های گذشته گفت: سال گذشته در لیگ عراق بودم و قبل از آن در سایپا بازی می کردم. بازیکن خوبی بود اما وقتی خانم کریمی را از دست دادم جایش خالی شد اما امسال خوشبختانه همه بازیکنان نسبت به سال های قبل بهتر کار کردند و نه فقط من.

دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان به احتمال لژیونی شدن در فصل آینده اشاره کرد و گفت: خیلی دوست دارم در یکی از بهترین تیم های اروپا بازی کنم و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم حتما بررسی می کنم. در این مدت از لیگ عراق هم پیشنهاد داشتم اما در راستای مسابقات ایران بود. او می خواست بعد از لیگ ایران به تیم بیایم، اما من خسته بودم و قبول نکردم.

آخوندی همچنین به ملی پوشان اشاره کرد و درباره لزوم برگزاری اردو گفت: فکر می کنم برنامه چند روزی به بازیکنان فرصت می دهد چون لیگ دچار فرسودگی شده، مصدوم هستیم و بازیکنان از نظر روحی و جسمی خسته هستند. استراحت در حال حاضر برای من عادی به نظر می رسد، اما اگر می خواهید در مسابقات روسیه شرکت کنید، اردو باید از اوایل اردیبهشت شروع شود.

وی افزود: طی دو سال گذشته در اردوهای تیم ملی به دلیل کرونا اختلال ایجاد شده و این دردناک است اما باید با اردو، آمادگی بازی و ترکیب بیشتر با این اختلال مقابله کنیم. جبران این مشکل نیازمند همت همگانی است و فدراسیون باید حمایت بیشتری داشته باشد. برای آماده سازی تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا باید تلاش زیادی کرد.

آخوندی در پایان ضمن تبریک قهرمانی به بازیکنان، کادر فنی و تیم پیکان گفت: از خانم اردلان، محمودی، احمدی، فراهانی، آقای فراشی مربی دروازه بان ها، آقای محمدی مدیرعامل سابق و آقایان تشکر می کنم. اتابخش، مدیرعامل فعلی. افراد زیادی در این امر شرکت کردند و خدا را شکر کردند، زیرا ما با قهرمانی به این تلاش ها پاسخ دادیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا