مطالب میجیک

بعد از تاریخ‌سازی تکواندوی بانوان یک تماس هم نگرفتند!

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: مسئولان ورزشی پس از تاریخ سازی در مسابقات قهرمانی آسیا قدر تیم ملی بانوان را نمی دانند و حتی تماس هم نگرفتند!

مینو مداح در گفت وگو با میجیک، درباره دلایل غیبت خود در زمان حضور تیم ملی تکواندو بانوان در اردوی روسیه، اظهار کرد: شخصا تصمیم گرفتم بوزارع همراه این تیم به این اردو برود. خوشبختانه در بین اعضای کادر فنی تیم ملی همدلی و اتحاد خوبی وجود داشت، همانطور که در مسابقات قهرمانی آسیا دیدید که خانم زارع در بسیاری از دعواها در پست مربیگری حضور داشت.

وی افزود: فعالیت ها و سبک کاری من اینطور نیست بنابراین می خواهم جایی باشم. بر این اساس این بار تصمیم گرفتم او را همراه تیم بفرستم. نه اینکه خانم زارع تجربه ای ندارد اما حضور او در کنار تیم ملی در اردوی روسیه که تیم های خوب زیادی هم حضور دارند می تواند به تجربه او بیفزاید.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در پاسخ به این سوال که آیا هنوز از عدم معرفی به عنوان مربی برتر مسابقات قهرمانی آسیا از سوی رئیس فدراسیون سردرگم است و آیا این اتفاق باعث شده است؟ نقش. که در روسیه تیم ملی را همراهی نکرد، گفت: حقیقت این است که ناامید شدم و نمی توانم بگویم این اتفاق نیفتاد، اما همه ما از یک خانواده هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد. . قطعا به خانواده تکواندو احترام خواهم گذاشت. بعد از آن ماجرا با آقای ساعی صحبت کردم و ایشان هم قانع شدند.

مداح ادامه داد: همچنان سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان هستم و با توجه به اینکه این مسابقات در روسیه برگزار نمی شود و فقط یک اردوی تدارکاتی است، تصمیم گرفتیم که خانم زارع در این سفر شرکت کنند. البته در ابتدا قرار بود من به این سفر اعزام شوم که بعداً این طور تصمیم گرفته شد. اگر مسابقه ای بود قطعا خودم می رفتم اما شرایط این است که مربیان دیگر هم تجربه بیشتری کسب کنند. وقتی بچه ها از این سفر برمی گردند، برای شرکت در بازی های کشور اسلامی باید کار را شروع کنیم.

وی درباره سایر کشورهایی که در این اردو حضور دارند، بیان کرد: روسیه، اردن، ازبکستان و ترکیه در کنار ایران در این اردو حضور دارند که حضور آنها به ویژه در بخش بانوان که رقیب خوبی برای ما است می تواند به تیم ملی کمک کند. . زیاد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پاسخ به این سوال که آیا تیم بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا تاریخ ساز شد یا خیر، از مسئولان ورزش کشوری تقدیر شد، گفت: هیچ تماس و یا شناختی از سوی مسئولان ورزشی برای تیم ملی وجود ندارد. ” بعد از این هیچ موفقیتی حاصل نشد. انشالله اگه قرار باشه بموقع انجام بشه چون اگه دیر بشه بقیه بچه ها خسته میشن. به هر حال بچه ها افتخار کردند و همه از این اتفاق بزرگ لذت بردند. بچه‌ها خوشحال بودند و دنبال می‌کردند که چرا مسئولان ورزش تیم را به رسمیت نمی‌شناسند. همه ما دوست داریم این موفقیت توسط مسئولان ورزش دیده شود تا بچه ها به وجد بیایند. ظرف 2 ماه با کمک کادرفنی عالی توانستیم تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به صورت فشرده آماده کنیم و همه زحمت کشیدند.

وی افزود: در بازی کشورهای اسلامی کار ما سخت تر می شود اما برای موفقیت در این رویداد و تلاش مضاعف نیازمند توجه مسئولان به تیم ملی و شاهد موفقیت هستیم.

مداح در پایان درباره میزان تعامل با رئیس فدراسیون تکواندو برای ادامه کارش با تماشای رویدادهای در حال وقوع در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این اتفاق دلیلی برای استعفای من نیست. هدف و تعهد به تیم قطعا تا امروز با تمام وجودم کار خواهم کرد. به هر حال در دیداری که با آقای ساعی داشتم دلجویی ها و دلایلی برای انجام این کار وجود داشت. برای من پرونده قهرمانی آسیا بسته است و به دنبال موفقیت و کسب بهترین نتایج در بازی دولت اسلامی هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا