مطالب عمومی

برگزاری مراسم تجلیل از مستند ساز بین المللی ساکن در جزیره کیش

به گزارش میجیک از کیش: مهدی کشاورز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با قدردانی از پشتکار کاظم بایرام بخش، مستندساز بین المللی ساکن جزیره کیش، اظهار داشت: آقای بایرام بخش سال ها تجربه خود را صمیمانه در اختیار ما قرار داد. کشور و با این استقامت نشان دهنده تمدن چند هزار ساله ایران زمین است.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه ای آزاد کیش افزود: کاظم بایرام دپارتمان بین المللی مستندساز دارای مدال های طلا و عناوین بین المللی فراوانی است و جوایز مهمی را در این زمینه برای کشورمان به ویژه جزیره کیش کسب کرده است. . .

مهدی کشاورز در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از کاظم بایرام بخش، دوره آموزشی توسط این مستندساز بین المللی را یکی از ظرفیت های خوب جزیره کیش معرفی کرد.

لازم به ذکر است کاظم بایرام، دکتری. گروه زیست شناسی دریایی طی 12 سال حضور مستمر در آب های خلیج فارس، گنجینه های ارزشمندی را از اعماق دریا جمع آوری کرده است.

وی مستند «بیست زندگی در اعماق خلیج فارس» را به سفارش سازمان منطقه آزاد کیش ساخت که کیفیت فیلمبرداری آن ویژه است و از جدیدترین متدها برای ساخت مستندهایی درباره دنیای زیر آب استفاده می کند.

معرفی پتانسیل های نهفته خلیج فارس و شناسایی گونه های آبزی ارزشمند در این منطقه، تبیین موقعیت ویژه زیست محیطی جزیره کیش، افزایش آگاهی مخاطبان از اکوسیستم مرجانی و توسعه گردشگری دریایی در کیش از اهداف این ایجاد است. . مستند جذاب و دیدنی

از جوایز این هنرمند ایرانی می‌توان به نمایندگی دائمی جشنواره جهانی عکاسی زیر آب، جایزه بزرگ عکاسی از سری مسابقات فرانسه، جایزه بزرگ فدراسیون جهانی غواصی و صدف‌نوردی فرانسه و همچنین جایزه بزرگ جشنواره جهانی عکاسی زیر آب اشاره کرد. به عنوان جایزه اول هیئت داوران در سال 95، مدال نقره جهان در سال 96. برای مقاله و عکس از چابهار، جایزه اول هیئت داوران در سال 96 برای عکس های زیر آب از دلفین ها و اختاپوس های در حال مبارزه، جایزه دوم برای فیلم “غواص آزاد” در جشنواره بین المللی فرانسه 1997، مدال طلا برای مقالات و عکس ها با عنوان “رویای مروارید”. وی صید مروارید در جزیره زیبای کیش (در جشنواره جهانی 1995)، مدال طلای فیلم خزر درباره خاویار در سال 2006 در جشنواره جهانی، جایزه اول جشنواره روسیه را با فیلم امید “لاک پشت نوک عقاب” نام برد. “.

بایرام بخش در این سال ها برخلاف توصیه خوب کشورهای حوزه خلیج فارس نقش مهم و مهمی در معرفی ایران و خلیج فارس داشت.

46

دکمه بازگشت به بالا