مطالب میجیک

برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال زنان در بلغارستان

تیم ملی والیبال بانوان برای میزبانی یک اردوی برون مرزی و سه دیدار تدارکاتی در بلغارستان به صوفیه پایتخت بلغارستان آمد.

به گزارش میجیک، تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند و در راستای آمادگی برای این رقابت‌ها تاکنون 7 اردو برگزار شده است که یکی از آنها برگزار شده است. در صربستان همراه با چند دیدار تدارکاتی.

این تیم برای آمادگی بیش از 30 تیرماه اردوهای تدارکاتی و برون مرزی بلغارستان را آغاز کرده است و در حین تمرین، سه بازی دوستانه با تیم ملی بلغارستان در 20 سالگی برگزار می شود.

اولین دیدار تدارکاتی شاگردان الساندرا کمدلی با تیم ملی جوانان بلغارستان ساعت 20:30 به وقت ایران روز پنجشنبه 2 تیرماه برگزار می شود. این تیم همچنین دو دیدار تدارکاتی دیگر با تیم ملی زیر 20 سال بلغارستان در روزهای جمعه 24 تیرماه ساعت 16:30 و شنبه 25 تیرماه ساعت 17:30 خواهد داشت.

شبنم علیخانی، ستایش حسینی، زهرا کریمی، پوران زارع، زهرا مغانی، فاطمه امینی، تهمینه درغزنی، مهسا صبری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، نگار کیانی، مائده برهانی از اصفهان، سیده آیینه‌ها به این اردوگاه دعوت شدند. .

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی، مهسا آراسته (مربی)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و سوزان چمنی (مترجم) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان در این اردو هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا