مطالب میجیک

برپایی غرفه های فروش زمستانه ویژه بانوان در بوستان بزرگ ولایت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ گفت: این بات غرفه ها به منظور جذب و حمایت از زنان سرپرست خانوار و توانمندسازی آنان با ایجاد فضایی برای فروش محصولات ویژه بانوان، از اول دی ماه به مدت ۲۰ روز دایر است. کارآفرینان و مالکان. تجارت.” و در کنار قلعه شادی بوستان در استان کارها و خانوارهای کوچکی ایجاد شده است.

وی افزود: در این راستا 50 غرفه برای فروش محصولاتی از قبیل صنایع دستی، پوشاک، انواع غذاها و تنقلات محلی، لوازم تزئینی و رعایت پروتکل های بهداشتی و همه روزه از ساعت 9 الی 21 دایر شده است. ساکنان میزبان خواهند بود.” است.

هدایت گفت: در این پارک امکان فروش محصولات به مناطق همجوار وجود دارد، زیرا زنان سرپرست خانوار و سوء استفاده کنندگان متقاضی غرفه می توانند با مراجعه به دفتر امور بانوان و ارائه مدارک مربوطه نسبت به کسب اطلاعات و ثبت نام اقدام کنند.

شهردار با اشاره به اهمیت و اولویت اشتغال و درآمد برای زنان سرپرست خانوار به ویژه در شرایط ناشی از بیماری عروق ویروس کرونا و تأثیر آن بر وضعیت معیشتی این قشر، گفت: در این راستا برنامه ریزی ویژه ای برای بهبود وضعیت زندگی انجام می شود. این شرایط معیشتی، غرفه‌های اشتغال بانوان امسال با حفظ کرامت انسانی و عدالت اقتصادی به مناسبت‌های مختلف ایجاد شده است.

دکمه بازگشت به بالا