مطالب عمومی

برنامه تهران برای لغو / از سرگیری واحدهای صنفی به معنای اجبار نیست



وزیر بهداشت از لغو طرح حرکت تهران خبر داد.

به گزارش میجیک ، دکتر سعید نامکی اظهار داشت: در تهران و کلانشهرها طرح ترافیک وجود دارد. در جلسه اخیر وزارت کشور ، طرح ترافیک از تهران حذف شد زیرا به نظر می رسد در شرایطی که وسایل حمل و نقل عمومی ما برای تأمین مسافت اجتماعی کافی نباشد ، وسیله نقلیه شخصی یکی از امن ترین است. راه های استفاده و مسافرت ، و ما انسان ها باید آنها را ترغیب کنیم تا کمتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا احراز هویت هوشمند کنند و عمدتاً به سمت استفاده وسایل نقلیه شخصی حرکت کنند.

وی افزود: به همین دلیل پیشنهاد ما لغو طرح حرکت تهران بود که آن نیز توسط کمیته تصویب شد. لازم به ذکر است که تصمیمات ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری لازم است. ما طرح حرکت را امروز و نه فردا و نه در روزهای آینده عملی نکرده ایم و اگر اجرای آن مناسب باشد ، خودمان آن را اعلام خواهیم کرد. بنابراین ما چیزی بنام طرح ترافیک نداریم و مردم می توانند از طریق وسایل نقلیه شخصی عبور کنند. سپس ارزیابی می کنیم و اگر موانع و مشکلات زیادی را شاهد باشیم ، قطعاً بررسی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در همین زمان ما در خدمت رئیس جمهور و تعدادی از وزرا بودیم. اصرار آقای رئیس جمهور این است که اولویت اول کشور سلامت مردم ما است و از سرگیری ساعات مدرسه به معنای مجبور نشدن مجدد تجارت است. اگر مقامات دولتی یا استانی تصدیق کنند که با کمک و هماهنگی شورای صنفی استان یا شهر که بازگشایی آن مشکلات خاصی را برای مردم به وجود می آورد ، ممکن است تصمیمات خود را اتخاذ کرده و آن را با رضایت متقابل موکول کنند.

وی گفت: “بنابراین بازگشایی کلاس ها به معنای اجازه است نه اجبار.” بنابراین استانها باید در صورت لزوم ادامه دهند. اگر فرمانداران یا روسای دانشگاه ها یا شوراهای صنفی نیاز به سؤالی از وزارت بهداشت داشته باشند و آنها باید با ما مکاتبه کنند ، ما قطعاً اقدام خواهیم کرد و اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام


این مقاله به وسیله پرتال پیشرفته خبری، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین خاطر مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه آنلاین میجیک هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا