اقتصادی

بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل

رئیس جمهور در جلسه سه ساعته پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین المللی دولت، پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و پیشرفت امور مسئولان، دستور لازم را برای رفع برخی مشکلات صادر کرد. مسائل پیش رو برای تسریع در تحقق نتایج نهایی و اجرای کامل، چندین پروژه را صادر کرد.

به گزارش میجیک، در این جلسه صبح امروز – پنجشنبه – و با حضور سید ابراهیم رئیسی، معاون اول رئیس جمهور و مسئولان ذیربط در وزارت امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، وزارت امور خارجه برگزار شد. سازمان امنیت و بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت ارائه کردند. برخی از پروژه های بزرگ کشور از جمله پروژه های بزرگ نفت و پالایشگاه، واگن های ریلی مورد نیاز مترو شهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد برق رسانی عمومی کشور را تامین می کنند. ناوگان حمل و نقل که از طریق اعتبارات خارجی در حال پیگیری و اجراست تقدیم رئیس جمهور شد.
در این نشست اجرای چند قرارداد مهم و بزرگ با چند کشور در حوزه نفت و زیرساخت های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از ده سال است با تاخیر مواجه شده است، ادامه و بررسی شد.

از دیگر پروژه‌ها، آخرین وضعیت مورد درخواست و تداوم سران ذیربط در این جلسه، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره در تهران است که چندی پیش رئیس‌جمهور دستور ساخت آن را داد. .

رئیس جمهور در این دیدار پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و پیشرفت امور توسط مسئولان، دستور لازم را برای رفع برخی مشکلات جبهه به منظور تسریع در نتیجه نهایی و اجرای کامل صادر کرد. از چندین پروژه

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا