بانوی پرچمدار المپیک: دو ماه قرنطینه بودم/ افت کردم اما تلاش می‌کنم

بهرامی باهر درباره کاهش خود از نظر تعطیلی فعالیت های ورزشی گفت: “قدرت بدنی و آمادگی جسمانی در این مدت به 10٪ کاهش یافته است ، اما من تمرین را شروع کرده ام.”

در مصاحبه با میجیک ، اسکی باز ایرانی ، سمانه بیرامی باهر در مورد وضعیت خود در شیوع تاج و بسته شدن دامنه اسکی توضیح داد:. با این حال ، نظم و انضباط ما دشوار است و ما نمی توانیم تناسب اندام خود را با ورزش در محیط داخلی حفظ کنیم.

وی افزود: در این مدت قدرت بدنی و آمادگی جسمانی من 10 درصد کاهش یافته است ، اگر در زمستان 95 درصد آماده باشم ، در این مدت به 10 درصد می رسیدم. البته من به تازگی اسکی را در پیاده رو و سربالایی شروع کرده بودم.

در عضلات احساس ضعف می کنم

بیرامی گفت: “من از بازگشت به تمرین های مورد علاقه خود هیجان زده ام ، اما در ابتدای کارم می دانم که خیلی دور نیست.” در سالهای قبل ، من در بهار تمرین را شروع کردم ، اما قبلاً هرگز این ضعف عضلانی را حس نکرده بودم. البته در سه هفته از زمان شروع تمرین ، در مقایسه با گذشته بسیار رشد کرده ام و هنوز هم سعی می کنم به حالت عادی برگردم.

وی گفت: “این کاهش در آمادگی در صورت وجود رقابت در چند ماه آینده بر کار من تأثیر می گذارد ، اما اکنون ما هیچ رقابتی نداریم.” مسابقات اسکیت اسکی اواخر تابستان یا اوایل پاییز برگزار می شود ، بنابراین من وقت برای تمرین و آماده شدن دارم. با این حال ، من دو ماهه هستم و باید وقتی که می توانم خودم را برای ورزش و ژیمناستیک ورزش کنم ، از دست بدهم.

من برای المپیک تلاش کردم

پرچم ایران در المپیک تابستانی 2018 گفت: “امیدوارم سهمیه بگیرم.” سه سال از بازی های المپیک قبلی گذشته است ، زمانی که من پرچم کاروان ایران بودم و در این مدت ، خدا را شکر ، در تمام مسابقات اسکی و اسنوبورد مقام اول را کسب کردم. من هنوز سعی می کنم رتبه خود را حفظ کنم. من قبل از المپیک مسیری طولانی داشتم و باید تلاش بیشتری می کردم.

ما در جهان وضعیت بدی نداریم

وی در مورد وضعیت اسکی بانوان در ایران گفت: اگرچه نسبت به سایر کشورها برفی کمتری دارد اما موقعیت ما بد نیست. سایر کشورها 12 ماه برف و سه ماه برف دارند و اگر اتفاقی نیفتد ما از این زمان استفاده خواهیم کرد. به عنوان مثال ، سه سال پیش ، وقتی به المپیک رفتیم ، تا فوریه برفی نبود ، مسیر پیگیری چند روز قبل از واقعه ما افتتاح شد و همه اینها نبود. ما در برف تمرین نمی کنیم.

بیرامی باهر با اشاره به تخصص خود در زمینه اسکی خاطرنشان می کند: اسکی با دوام دارای دو سرعت و سرعت و مسافت یا مسافت 10 ، 15 و 20 کیلومتر است که برخی از این رشته ها در خط الراس و برخی مسافت ها تخصص دارند ، نمونه های ساده آن ماراتن ها و 100 متر است. این ورزشکار بر عهده این بود که در 100 متر در مارتین موفق شود و برعکس ، اما هر دو نیز ورزشکار بودند. تخصص من مسافت بود و من از فاصله 10 کیلومتری نتیجه بهتری گرفتم. من تاکنون سه بار قهرمان جام جهانی شده ام ، در دو دوره اول 24 و 24 نهایی در رقابت های انتخابی جام جهانی اتریش پیروز شده ام ، به این معنی که من 10 مرحله بهبود یافته ام ، اما به دلیل تخصص بیشتر نمی توانیم در اسپرینت گل بزنیم. . اسکی بازان ما بسیار دور هستند. درعوض ، ما در مسابقات سرعت شرکت می کنیم تا استرس را کاهش داده و تجربه بهتری کسب کنیم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا