مطالب میجیک

بانوی تاریخ‌ساز شمشیربازی: مدال‌های با ارزشی در قونیه گرفتیم/ حمایت مسئولان بیشتر شود

اپه تاریخ ساز شمشیربازی بانوان گفت: مدالی که در کشور اسلامی به دست آوردیم بازی بسیار ارزشمند و نتیجه خوبی برای شمشیربازی بانوان ایران است.

به گزارش میجیک، اعظم بختی پس از کسب مدال های برنز و نقره انفرادی تیمی شمشیربازی بانوان ایران در بازی های کشور اسلامی گفت: می خواهم از همه کسانی که امسال زحمت کشیده اند تشکر کنم و این مدال ها را به آنها بدهم. کسب مدال یک پروسه طولانی است و افراد زیادی تلاش می کنند تا یک بازیکن حاصل تلاش همه باشد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی توانستم اولین مدال شمشیربازی بانوان ایران را در رده بزرگسالان کسب کنم، گفت: امیدوارم این مدال سرآغازی برای مدال های دیگر و بهتر شمشیربازی بانوان ایران در مسابقات زمستانی باشد. من نماینده شمشیربازی بانوان هستم، از مسئولین می خواهم از بانوان حمایت کنند زیرا آنها ثابت کرده اند که استعداد و توانایی مدال آوری را دارند.

بختی در خصوص اینکه نتوانست به فینال انفرادی بازی های کشورهای اسلامی راه پیدا کند، تصریح کرد: تمام تلاشم را کردم و رقابت نزدیکی با حریف ترک داشتم اما قدرت بدنی بهتری داشت و نتوانستم او را شکست دهم.

شمشیرباز بانوان ایران درباره کسب مدال نقره این تیم در بازی های کشورهای اسلامی گفت: این مدال نقره بسیار ارزشمند است. ترکیه تیم خوبی است، آنها از ما امکانات بهتری دارند و در مسابقات دیگری هم شرکت کرده اند. به نظر من این مدال بسیار ارزشمند و نتیجه خوبی برای شمشیربازی بانوان ایران است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا