بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نگاه ویژه به بانوان در برنامه شورای ششم شهر تهران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

محدث شکری پور گفت: ما میرویم وی با خبرنگار آنلاین گفت: از آنجایی که زنان محور و پایه خانواده هستند و مادرانی که می توانند خانواده را در مسیر درست هدایت کنند و نقش هدایتگر در خانواده بر عهده مادر است، باید بتوان مشارکت را افزایش داد. خانواده. در انتخابات بسیار موثر است.

V یاد آوردن: مادران می توانند مادری را برای کشور خود انجام دهند و همچنین اولین انتخاب دختر در آینده همان مادر خواهد بود که نقش مهمی را برای جامعه تعریف می کند.

عضو فضا دانشمندان دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: این مادران می توانند فرزندان خود را قوی تربیت کنند و با نسلی قوی و قوی کشور و جامعه را برای رسیدن به اهداف خود ترقی و پیشرفت کنند.

شکری پور تصریح کرد: دخترانی که برای اولین بار رای می دهند باید از همین الان شروع کنند و با مشارکت سیاسی در سازندگی کشور نقش آفرینی کنند و این حق به جوانان کشورمان داده شده است و آنها می توانند این نقش را بزرگتر و بزرگتر کنند. آینده . ، علیرغم حضور این نقش کوچکی در انتخابات ندارد و هر رای می تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه هر رای سرنوشت جدیدی را برای کشورمان رقم می زند، افزود: اگر مادر و دختر رای اول این را باور کنند قطعا برای پیشبرد اهداف کشور مفید خواهند بود و نامی موثر در این عرصه به خود خواهند گرفت.

دکمه بازگشت به بالا