بانوان مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) تجلیل شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بانوان مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) تجلیل شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، زهرا بهروز آذر مدیرکل امور بانوان شهر تهران با همراهی سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا (د) وی هنگام بازدید از پالایشگاه زنان ، با زنانی که در مجموعه اروجیان کار می کردند ملاقات کرد و از تلاش ها و خدمات صادقانه آنها به ویژه در بحران کرونا قدردانی کرد.

آنها شامل زنان می شوند تصفیه کننده سازمان بهشت ​​زهرا (د) سخنرانی: هدایا و هدایای خدمات سازمان بهشت ​​زهرا (د) و مخصوصاً فداکاری زن تصفیه کننده سازمان بهشت ​​زهرا (د) در بحران تاج نمی تواند یکی باشد قدرت و معیارها را بسنجید.

مدیرکل امور بانوان شهر تهران گفت: وقتی مشتری ها متألم با بدترین وضعیت روحی برای سازمان بهشت ​​زهرا (د) او به شما مراجعه می کند. با از خودگذشتگی ، مانند افرادی که دوستشان دارید ، می توانید از شهروندان و مشتری ها بعید باشید و با احترام رفتار می کنید ، صداقت و خدمات خوب است و این امکان پذیر نیست قدرت و معیارها را ارزیابی کنید.

بهروز آذر گفت: صادقانه بگویم کارها و خدمات ، به ویژه در سال بحران کرونا ، به عنوان یک فداکاری بزرگ برای همه مردم واقعی است و مجموعه شهرداری تهران مهم است. ارو او تلاش شما را می داند و سخت کوشی و فداکاری شما را برای همیشه به یاد می آورد.

در ابتدای این بازدید ، سعید خال ، مدیرعامل سازمان بهشت ​​ظهر (د) و شهردار معبد مقدس امام خمینی (ره) هنگام ارائه گزارش یک سال وی خدمات ارائه شده در بحران کرونا را شرح می دهد:د) امروز ، او یک سال در خط مقدم جنگ علیه کرونا بوده و خدمات ساعتی ارائه می دهد. در شرایطی که بسیاری از کشورهای پیشرفته در جهان نمی توانند کشته شدگان در کرونا را پذیرا و دفن کنند ، دوستان در سازمان بهشت ​​زهرا (د) او همه تلاش خود را کرد.

رئیس سازمان بهشت ​​زهراد) وی افزود: در بحران های قبلی مانند زلزله بم ، زلزله کرمانشاه و مشکلات طبیعی و غیر عادی ، همه اینها در چند روز به پایان رسید ، زمانی که بحران تاج یک سال به طول انجامید و سرانجام ناشناخته بود و پرسنل سازمان بهشت ​​زهرا (د) امسال با تلاش مضاعف و سخت کوشی باعث احساس غرور و اعتبار برای کشوری که دوست داریم می شود. اند.

خال افزود: در همین حال ، زنان كوشا كه در سازمان بهشت ​​زهرا (د) مخصوصاً زنانی که با همدلی و مثال در اتاق تصفیه کار می کنند اصابت وی با پیروی از سایر همکاران خود اشتغالی برای مدیریت این بحران ، از شهروندان و مشتریان به شدت ناراحت و ناراحت شده است.

دکمه بازگشت به بالا