مطالب میجیک

بانوان فوتسالیست از تاخیر ۳ ساله پاداش‌ها چقدر متضرر شده‌اند؟

اگر 22 میلیون تومان برای تیم ملی فوتبال زنان قهرمان ایران در آسیا به موقع و در سال 1397 پرداخت كرده باشد ، از نظر مالی حداقل 15 تا 65 میلیون تومان سود به هر كشور با توجه به نسبت استفاده از اینها تعلق می گیرد. هر یک از آنها.

به گزارش میجیک ، در تاریخ 12 مه 1997 تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای دومین فصل قهرمان آسیا شد و پس از این قهرمانی ، تصمیم گرفته شد که فدراسیون فوتبال به اعضای تیم ملی از جمله تیم ملی و فنی جوایزی اهدا کند. کارمندان ، با 22 میلیون تومان Slow -alon ، اما اخیراً و پس از حدود سه سال ، سرانجام این پاداش پرداخت شد ، در شرایطی که 10 درصد مالیات کسر شد و به جای 22 میلیون تومان ، 19 میلیون و 800 هزار تومان در صندوق واریز شد حساب بازیکنان.

تاخیر در پرداخت و همچنین کاهش مالیات پاداش پرداخت شده به تیم ملی فوتسال زنان ایران باعث واکنش شد. فرزانه توسلی ، که حق رأی دادن به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال در رئیس فدراسیون انتخابات مجمع زنان را دارد ، گفت که سه سال پیش 22 میلیون نفر می توانستند یک تومن مفید باشند ، اما اکنون این تعداد شکست خورده است.

آرزو صدقیانی زاده در مصاحبه با میجیک اظهار داشت: جای تأسف است که بعد از سه سال نه تنها پاداش اضافه نمی شود بلکه 10 درصد کاهش مالیات نیز اضافه می شود. با 22 میلیون نفر دیگر نمی توانید آیفون بگیرید.

سارا شیربیگی همچنین به میجیک می گوید: نمی دانم کجا مالیات را در قلب ما کاهش می دهد. حداقل نمی توان آن را کاهش داد. انتظار می رود این تعداد افزایش یابد ، اما کسر مالیات 10 درصد ، همه را بیچاره می کند. نسترن ، یک شهروند دیگر ، نیز ملی پوش است که در پاسخ به کاهش مالیات به میجیک گفت: “ما انتظار نداریم 10 درصد کاهش یابد.” آیا از جایزه برنده کسر مالیات وجود دارد؟ وی حتی ممکن است قانون جدیدی را برای کاهش کسر مالیات وضع کند. علاوه بر این ، ما 500 دلار بیشتر می خواهیم و باید در مجموع 30 میلیون تومان پول بدهیم ، اما نمی دانم چرا هیچ كسی متوجه این موضوع نشده است. سه سال پیش به ما گفتند که اگر به فینال راه پیدا کنید 500 دلار جایزه می گیرید اما باز هم نتیجه ای نداشت.

علی صانعی ، مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت های آسیا نیز در صفحه شخصی خود به این ماجرا واکنش نشان داد و نوشت: چگونه ارزش خود را برای 10 درصد مالیات کم می کنید ، در حالی که ارزش این پاداش از یک چهارم قبل است؟ مهسا کمالی نیز در اینستاگرام نوشت: خدا رحمت کند ، بعد از سه سال ، دو میلیون و 200 هزار تومان پایین. من به همه دوستانم گفتم خسته نباشید. با عرض پوزش برای فدراسیون و فوتبال میلیاردها دلار نشان داد اما نه به 22 میلیون نفر.

به گزارش میجیک ، یکی از راه های محاسبه سود یا زیان سرمایه مقایسه آن با نرخ سود بانکی یا نرخ ارز است ، بنابراین اگر 22 میلیون امتیاز جایزه برای تیم ملی فوتسال بانوان در نظر گرفته شود ، از سه سال پیش به عنوان سپرده بانکی سود کسب می کند ، اگر متوسط ​​نرخ سود بانکی سالانه در سال های 1997 ، 1998 و 1999 ، معادل 20 درصد در سال ، 22 میلیون تومان پاداش در سال 1997 اکنون به حدود 37 میلیون تومان افزایش می یابد.

اما نرخ سود بانکی کمتر از نرخ تورم محاسبه می شود و ملاک قابل اعتمادی در این زمینه نیست. برخی از افراد در مقایسه با معیار نرخ ارز از این پول استفاده می کنند. قیمت دلار در بازار آزاد تا حدود 25000 نفر تومان که سهام آنها بیش از 4 برابر رشد می کند و اگر 22 میلیون تومان دو برابر کنیم حدود 88 میلیون نفر در اطراف تومان خواهیم داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا