مطالب میجیک

بانوان در پیشرفت و توسعه کشور در دوران انقلاب تأثیر زیادی داشتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه نماز جمعه این هفته اصفهان از همه مسلمانان و به ویژه دعوت کرد. دعاها مردی که با تقوا در نماز جمعه اصفهان بود گفت: انسان ها به نام شیطان دشمنند و برای اینکه این موجود فراموش نشود شیطان به عظمت خدا قسم خورده و قسم خورده که همه مردم را فریب دهد. و بچه ها از آدم

وی همچنین با بیان اینکه افراد صالح و مؤمن بیشتر مورد هدف شیطان قرار می گیرند، افزود: کفار و افرادی که راه شیطان را می روند نیازی به فریب ندارند.

امام اصفهان در عین حال با بیان اینکه شیطان فقط از راه فسق و فسق وارد نمی شود و به احوال مردم عمل می کند، ادامه داد: گاهی شیطان از طریق ارزش ها و آموزه های دینی وارد می شود و مردم را تغییر می دهد و فریب می دهد. در یکی از روایات آمده است که شیاطین اطراف مؤمنین بیشتر حمله می کنند و امیدوارند که خداوند همه ما را از نیرنگ های شیاطین حفظ کند.

در انقلاب عقب نشینی وجود ندارد صبح

وی با بیان اینکه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند، گفت: این کشور به سرعت در حال توسعه است، قبول داریم که در جامعه فراز و نشیب هایی وجود دارد اما به شکل های مختلف. نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب عقب نشینی نکرده است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه روز عفاف و حجاب زنان در ایران در معرض تهدید دشمن قرار گرفته است، افزود: ایران از نظر آموزش برابر زنان و مردان در رتبه اول جهان قرار دارد و خدمت یکسان همواره مورد توجه قرار گرفته است. حساب در کشور

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای خود با نخبگان با بیان واقعیت ها جهاد را به خوبی تبیین کردند، تصریح کرد: ایشان فعالیت های کشور را می شناسند و دستاوردهای انقلاب از جمله پیشرفت پژوهش رویان را از نزدیک مشاهده می کنند. موسسه سلول های بنیادی و شبیه سازی حیوانات زنده. ایران با اینکه دشمن سنگ می اندازد به سطح بالایی رسیده است.

امام موقت اصفهان، ماهواره تولید و به فضا پرتاب می کند، ربات های انسان نما می سازد و تجهیزات پیشرفته موشکی می سازد. هواپیماهای بدون سرنشین وی آن را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: برخی معتقدند این تجهیزات فتوشاپ است اما الان می گویند. هواپیماهای بدون سرنشین ایران بسیار خطرناک است.

وی با اشاره به پیشرفت کشور برای دستیابی به انرژی هسته ای با حضور جوانان خوش فکر و متدین، گفت: ما به دنبال بمب هسته ای نیستیم، بلکه معتقدیم صنعت هسته ای در زمینه های مختلف بسیار موثر است و دشمن نیز در این زمینه موثر است. نمی خواهد ما به این نقطه برسیم و مشکوک شدند که عده ای در کشور فریب آنها را خورده اند.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب روح امید را در جامعه دمیدند و با بیاناتی چشم انداز جامعه را روشن کردند، تصریح کرد: این زمانی است که عده ای فریب می خورند که آیات ناامیدی را حتی در درون خود می خوانند. کشور.

وی ادامه داد: در سال 1381 نامه ای به نمایندگان مجلس داده شد که اگر دست از تلاش برندارید کار تمام می شود، اما ما در آمریکا ایستاده ایم، باز هم می ایستیم و می ایستیم.

دکمه بازگشت به بالا