مطالب میجیک

بانوان در مشارکت افزایی انتخابات نقش پررنگی دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی نخدی عصر یکشنبه در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) .س) و در روز مادر و زن گفت: زنان در اطلاع رسانی، برگزاری انتخابات و پای صندوق های رای نقش اساسی و مهمی دارند.

با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان در عرصه های مختلف حضور فعال داشته اند، افزود: زنان نقش بسیار مهمی در دفاع از ولایت، رهبری، انقلاب، همراهی با دولت و حضور در مراسم و مجالس سیاسی، مذهبی و ملی دارند. قبلا، پیش از این.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مهمترین موضوع در انتخابات است. و شرکت پرشور مردم در انتخابات باعث کاهش روحیه دشمن و تقویت اقتدار نظام می شود.

فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه برای مشارکت حداکثری زنان در جامعه و خانواده میوه ها وی گفت: نقش زنان در افزایش مشارکت در انتخابات بسیار مهم و مهم است.

نقدی ادامه می دهد: عرصه فعال سازی حضور زنان در صحنه انتخابات و تحقق حماسه سیاسی مهمترین وظیفه مشاور زنان است و در این زمینه زنان باید با تمام توان در این عرصه مهم حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان و تجهیزات خود به میدان آمده است و می خواهد مردم را دچار یأس و ناامیدی کند و به ساختار نظام حمله کند، افزود: در عرصه انتخابات و در این شرایط نیازمندیم. افزایش بصیرت، اطلاعات و آگاهی.. لازم است بخشی از مردم با گروه دشمنان مبارزه کنند.

نقدی شور و نشاط شهروندان در صندوق رای و خلق حماسه سیاسی دیگر را ضربه محکمی به نقشه دشمن خواند و گفت: با حضور پرشور و پرشور شهروندان در این حماسه جلوه ای ملی است. حاکم، برگ زرین دیگری در تاریخ افتخار، این شهر برپا خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا