بانوان در صف اول جنگ رسانه‌ای دشمنان هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بانوان

ایران به دنبال ارتقای امنیت بانوان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم افتتاحیه رادیو تابعین گفت: جنگ رسانه ای از زمان پیامبر اسلام به اشکال مختلف وجود داشته است و از این رو پیامبر اسلام (ص)پ) ایشان از زبان فصیح علما و شعرای اسلام در ترویج حق و خنثی نمودن تلاش های ویرانگر دشمن تأکید داشتند.

وی افزود: امروز حفظ هویت و باورهای دینی، ملی و فرهنگی در مقابل هجمه های دشمنان بسیار مهم است، البته بی توجهی به مزیت های فراوانی که منجر به این گونه هجمه ها به سرمایه های فرهنگی ما نیز می شود. از جمله حجاب، اعتقادات، اعتقادات و هویت نوجوانان و جوان شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دشمن با اهرم رسانه ای با سوء استفاده از عبارات زیبا و الفاظ عامیانه از جمله آزادی، شدت دشمنی با هویت و اعتبار زنان و دختران ایرانی را نشان می دهد. خاطرنشان کرد: ما در قبال میزان این شرارت وظیفه مضاعف داریم و زنان در خط مقدم مقابله با جنگ رسانه ای در غرب هستند.

خزعلی با تاکید بر جنگ مشترک دشمن در تخریب کانون خانواده و القای حس خود خواری در جوانان، افزود: در سال جدید بحث جنسیت و خانواده دلیلی بر هدف شوم این خانواده شده است. غرب پس وظیفه دوم ما این است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، انشاالله این اثر بد خنثی شود.

وی ضمن تشکر از صدا و سیما برای تدارک برنامه های توجیهی گفت: برای غلبه بر دشمنی که با همه تجهیزات به میدان آمده است باید با تلفیق هنر با آموزه های دینی و اعتقادات ملی در جان و دل رسوخ کرد. برای معرفی شخصیت زنان مسلمان که در این دنیا صادق هستند.» لازم به ذکر است که این بالاترین خواسته رهبرانقلاب است و فعالان رسانه ای در این مهم جهاد تبیینی پیشگام هستند.

دکمه بازگشت به بالا