مطالب میجیک

بانوان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفای نقش کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فاطمه ستاری نوید گفت گفتن با اشاره به مشارکت زنان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گفت: این قشر از جامعه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان با اشاره به اینکه زنان موتور محرکه جامعه در مسائل مهم کشور هستند و نقش بسیار مهمی در گفتمان سازی و بیان اهداف و موفقیت انقلاب اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: در این راستا، زنان و مردان در عرصه های مختلف جامعه نقش بسزایی دارند. آه تو درند افزود: نیمی از جامعه را زنان تشکیل می دهند و در این برهه حساس که دشمن در کشور ما چشم طمع به نظر می رسد و منتظر ضعف وحدت ملی مردم است، وظیفه ماست که نسبت به این امر بی تفاوت نباشیم. مقوله انتخاباتی بسیار مهم».

وی تصریح کرد: اولین ثمره شرکت در انتخابات قدرت دولت، همبستگی و سرمایه اجتماعی مردم است و اکنون یکی از اشکال قدرت دولتی حضور مردم در پای صندوق های رای است که باعث ترس از مردم می شود. دشمن.

مدیرکل بانوان و خانواده ناحیه همدان گفت: بانوان علاوه بر اینکه در انتخاب رئیس جمهور نقش موثری دارند باید در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز نقش آفرینی کنند.

نوید ستاری افزود: حضور حداکثری در انتخابات به دشمن نشان خواهد داد که زنان نیز مانند سایر اقشار جامعه همیشه و در همه عرصه ها هستند. از استان فقیه و انقلاب اسلامی از آن حمایت می کنند.

دکمه بازگشت به بالا