بانوان انقلابی و اثر گذار به جامعه معرفی شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بانوان

بانوان انقلابی و اثر گذار به جامعه معرفی شوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین مریم نگهداری ظهر امروز در نشست تبیین شخصیت زنان در انقلاب اسلامی با محوریت سومین الگوی زن مسلمان «زن مبارز و انقلابی خانم دباغ» که امروز بیش از در این ماه باید زندگی روایی و شخصیت ها و الگوهای فعالیت های فرهنگی انقلابی و رزمی زنان را از آغاز اسلام تا کنون معرفی کنیم.

مشاور امور بانوان فرماندار ملایر با بیان اینکه باید افرادی مانند حضرت فاطمه الزهرا(س) و زینب کبری(س) را به مردم معرفی کرد گفت: همچنین بانوان نمونه امروزی مانند خانم خانم. کبری سیلسپور همسر شهید سیدعلی اندرزگو خانم که نمونه بارز سومین زن مسلمان در عصر امروز است باید به جوانان و زنان امروز معرفی شود تا زنان و زنان جامعه از این زنان الگو بگیرند.

نشان دادن این که زنان مانند خانم جایگاه زن در جامعه اسلامی و سومین الگوی زن مسلمان در همه ابعاد.

نقدری به نقش تاثیرگذار زن در طول تاریخ به ویژه اسلام و انقلاب اسلامی و جایگاه زن در نزد امام راحل و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پس از انقلاب اسلامی نقش زن در این عرصه قابل تغییر نیست. میدان تمدن و تغییر در ارزش ها باورها و رفتار جامعه همواره به عنوان عناصر انسان ساز و جامعه ساز تعبیر و ترسیم شده است.

وی همچنین با بیان اینکه زنان در هشت سال دفاع از قدس با شور و شوق و انقلاب در جبهه و در کنار مردان دلیر در این عرصه نقش آفرینی کردند گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای هویت زنان بود.

با تاکید بر اینکه نباید از نقشه های دشمن که به طور جدی بر نقش زن و جایگاه خانواده تمرکز کرده است غافل شد افزود: دشمن در جنگ مشترک سعی می کند از اعتماد دختران و زنان فاصله بگیرد. وی افزود: تلاش دشمن این است که جایگاه زن مسلمان ایرانی را تنزل داده و آنان را در امور باطل نیازهای کاذب و مصرف گرایی جلوه دهد.

مشاور امور بانوان فرماندار ملایر با بیان اینکه دشمن با ترویج سبک زندگی و جذابیت غربی از طریق رسانه ها و فضای مجازی سعی در تغییر ذائقه جوانان و ذهن و دل آنها دارد تصریح کرد: در واقع دشمن نگاه می کند. زنان ایرانی را تحت تأثیر الگوها و شخصیت های ظاهرا موفق قرار دهند زیرا معتقدند برای نابودی تمدن باید نظام آموزشی زنان و الگوهای آموزشی از بین برود.

دکمه بازگشت به بالا