مطالب میجیک

بازدید معاون دادستان تهران از گرمخانه های زنان پایتخت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، رئیس نماینده امور زنان ، کودکان و خانواده دادستانی تهران از خانه گرم بیرون آمد های یلدا ، یاس و آفتاب نیلوفر وارد شدند. در این بازدید که سید ملک حسینی رئیس سازمان بهزیستی ، خدمات و مشارکت حضور داشت های مطالعات اجتماعی شهرداری تهران انجام شد ، مسائل و مشکلات مشتری و موانع توسعه ظرفیت برای ارائه خدمات به زنان آسیب دیده مورد بررسی قرار گرفت.

هدف از این بازدید نظارت است رشته در روند ارائه خدمات به زنان برای زنان بی سرپرست شهرداری تهران ، توسط قاضی ابراهیمی از طرف دادستانی تهران تخریب و آسیب دید.

وی گفت که از اقدامات خوبی که شهرداری تهران در این زمینه برای بهبود جنبه های آن انجام داده خوشحال است های خدمات با کیفیت مانند؛ بر توسعه خدمات پشتیبانی تأکید کرده و به صاحبان خانه کمک کنید تا به چرخه زندگی عادی خود برگردند.

در این بازدید معاون دادستانی دادسرای امور زنان ، کودکان و خانواده تهران نیز از محله بازدید و از فرحزاد دیدار کرد رشته در طی مشکلات ناشی از تجمع معتادان در رودخانه دره فرحزاد ، خصوصاً زنانی که در این مکان زندگی می کنند.

به گفته رئیس سازمان مشارکت ها ، خدمات و مشارکت های اجتماعی ، شهرداری تهران از سال گذشته در حال ساخت زیرساخت ها بوده است های شهرداری تهران 100 درصد افزایش تعداد زنان بی خانمان و بیش از 40 درصد تعداد تختخواب ها را فراهم کرده است.

به گفته حسینی ، با ارائه خدمات در گلخانه در همه زمان ها های تهران شاهد حضور بیش از 30٪ از مشتریان در طول روز در گلخانه ها است ها ما به کاهش آسیب در این زمینه کمک می کنیم کل امواج

شهر تهران دارای 4 کانون گرم و یک خوابگاه با ظرفیت کلی 400 تخت برای زنان بی خانمان است که به صورت 24 ساعته در دسترس است اکنون ارائه چه خدمتی

دکمه بازگشت به بالا