مطالب میجیک

انتقاد رئیس بسیج زنان از نبود آثاری از اقدامات زنان در دفاع مقدس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مینا بیابانی تاکید کرد که بسیج جامعه زنان با پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با تشکیل بسیج آغاز شد. برادر کنید وی گفت: “بلافاصله پس از انقلاب ، ما با جنگی روبه رو شدیم و از آن زمان ، بسیج جامعه زنان ماموریت واقعی خود را آغاز کرده است.”

وی به بسیج زنان در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: همزمان آموزش و ایدئولوژی نظامی در پایگاه مقاومت برگزار می شود رد کردن خواهر بسیجی حتی در خط مقدم حضور بسیار جدی دارد و علاوه بر این ، در بیمارستان صحرایی و پشت جبهه بسیار فعال است و بیماران را درمان می کند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور وظایف و مأموریت این بسیج را به اشتراک گذاشت و گفت: بسیج جامعه زنان برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در زمینه زنان و خانواده واجب است. بسیج زنان باید بتواند زنان را با توانایی هایی توانمند سازد که در نهایت بتوانند نسل بعدی انقلاب اسلامی را تربیت کنند.

وی با تأکید بر اینکه زنان بسیجی باید در جهت هدف والای انقلاب گام بردارند ، گفت: نقش زنان در دفاع از مقدسات پنهان بوده و به همین دلیل هنوز به درستی به آن پرداخته نشده است. به طور طبیعی ، اگر بخواهیم الگوی خوبی برای زنان بزرگ باشیم و جامعه را برای نسل های آینده شکل دهیم ، به عنوان یک قاعده ، فعالیت های هنری و فرهنگی ، به ویژه در زمینه رسانه ، باید با قدرت انجام شود.

بیابانی با ابراز تاسف از نبود نوشته های مهم در زمینه فعالیت زنان در حوزه دفاع مقدس ، گفت: بسیاری از کتابها مربوط به دفاع مقدس است. تلفیقی این امر به ویژه در مورد قهرمانان آن زمان صادق است.

دکمه بازگشت به بالا