مطالب عمومی

انتشار تیزر یک فیلم کمدی همزمان با اکران

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «پالتوشتری» به کارگردانی مهدی علی میرزایی از امروز سوم بهمن، تیزر این اثر منتشر شد.

به گزارش میجیک، فیلم سینمایی «پالتوشتری» به نویسندگی و کارگردانی مهدی علی میرزایی و تهیه کنندگی مجید شیخ انصاری از امروز 12 بهمن ماه در گروه اصلی پردیس سینمایی مگامال سراسر کشور کلید می خورد.

همراه با شروع اجرای این اثر که به زبان طنز وضعیت دوستی و رقابت را بیان می کند؛ تیزر رسمی این فیلم به تهیه کنندگی امید میرزایی رونمایی شد.

پخش این کمدی درام توسط موسسه طباشهر انجام شده است.

در خلاصه داستان «پالتوشتری» آمده است: جوانی خودآموخته برای دختری بداخلاق اما پولدار تدریس خصوصی را آغاز می کند تا او را برای شرکت در کنکور ارشد آماده کند. اما این همان چیزی است که در داستان ظاهر می شود، زیرا با وجود دوست جدا شده و حسودش، او باید عملیات ذهنی پیچیده تری را انجام دهد…

سام درخشانی، بانیپال شومون، بهاره کیان افشار، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، پریوش تهرضا، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان، رضا سیخ انصاری، اسداله منجزی و با حضور افشانا شیره آزاد بازیگران این اثر هستند.

سایر بازیگران «پالتوشتری» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی طری، دستیار کارگردان و برنامه ریز اول: حامد مختاری، تدوین: محمد نجاریان، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، صدابردار: مسیح حدپورسراج، طراح گریم: عباس عباسی. ، صدا و میکس صدا: آرش قاسمی، موسیقی: مسعود سخا دوست، جلوه های بصری: رضا انصارین، مدیر تولید: سجاد رحیمی، مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی، منشی صحنه: زهرا سرگزی، عکاس: افرا شهباززاده، مشاور رسانه ای: زهرا دمزآبادی و پخش توسط موسسه تیزباشهر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا