امیدواری فدراسیون به حضور متفاوت دختران در بازی‌های آسیایی/ شمشیربازان مشکل تجهیزات دارند

تجهیزات | فدراسیون

فدراسیون حصار برنامه تمرینی ورزشکاران را برای سه رویداد مهم به طور جدی دنبال می کند و به وضعیت تیم ملی ، به ویژه برای دختران امیدوار است.

به گزارش میجیک ، فدراسیون حصار که هیچ تفاوتی با سال های گذشته ندارد ، تیم های ملی تفنگ های صابر ، اپه و فلورا را در رده سنی به طور همزمان برگزار کرده است. شمشیربازان خواستار برگزاری اردوها بدون وقفه ، یک به یک شدند که تاکنون اتفاق افتاده است. در حال حاضر ، تنها تیم شمشیربازی مردان در رده بزرگسالان ارتش ندارد ، زیرا در حال حاضر هیچ مسابقه دیگری به جز فرانسه وجود ندارد و فقط علی پاکدامن در گرندپری فرانسه شرکت می کند. پاکدامن همچنین آماده جایزه بزرگ فرانسه در آکادمی ملی المپیک است.

برگزاری اردو در تهران ، مازندران ، آذربایجان غربی ، اردبیل و مشغله با تیم ملی ، عملاً انگیزه ورزشکاران داخل و خارج از کشور حصار را افزایش می دهد و حتی انگیزه مربیان آن شهرها را برای حفظ دانش آموزان افزایش می دهد. از همه مهمتر ، با توجه به بازی های آسیایی آینده ، مربیان فرصت بیشتری برای آموزش شمشیربازان و بهبود مهارت های فنی در ورزشکاران دارند. شاید یکی از مهمترین مسائل مربوط به شمشیر ، تجهیزات جدید باشد که هنوز تکمیل نشده است. در این راستا علاوه بر این که فدراسیون باید به طور جدی در مورد راه حل فکر کند ، وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک نیز باید به فدراسیون در حل این مسئله کمک کنند.

فضل الله باقرزاده در گفت وگو با میجیک ، درباره برگزاری اردوی تیم شمشیربازی گفت: قبلاً برگزاری اردو به طور همزمان در آنجا نبود. ما می خواهیم ورزشکاران جوان را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده کنیم و بزرگسالان خود را برای بازی های آسیایی هانگژو آماده می کنند. پیش بینی ما این است که وضعیت تیم خوب خواهد بود ، به ویژه دخترانی که در آپه و صابر در آکادمی ملی المپیک تمرین می کنند و انگیزه دوچندان می شود.

باقرزاده گفت: ارائه امکانات و تجهیزات برای اردو باعث ارتقای کیفیت آموزش شمشیربازان می شود ، بنابراین برای این کار چه برنامه ای دارید؟ وی گفت: ما واقعاً هر آنچه در توان داریم آماده می کنیم. ما کمی از نظر تجهیزات کمبود داشتیم ، اما چادرها می توانستند به طور منظم و منظم کار کنند. ما برنامه داریم که تیم در جام جهانی شرکت کند و در خارج از کشور اردو بزند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا