اقتصادی

امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: تجهیزات تولید کارت سوخت در حال به روز رسانی است که ظرفیت آن می تواند تولید کارت سوخت را به 80 هزار کارت سوخت در روز برساند.

به گزارش میجیک، محمد صادقی در گفت و گوی تلویزیونی از افزایش تولید کارت سوخت خبر داد و گفت: روزانه 12 تا 15 هزار برادر ما برای ثبت نام و دریافت کارت سوخت اقدام می کنند.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 3 میلیون و 600 هزار درخواست دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت ثبت شد و تعداد کارت های تولیدی بیش از تعداد ثبت نام ها بوده است یعنی در سال 1402 تقریباً 4 میلیون کارت سوخت تولید شده است.

صادقی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 105 هزار درخواست کارت سوخت ثبت شده است، گفت: تمامی این ارقام در مرحله تولید است.

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت، با توجه به ظرفیت تولید کارت های BBM، باید گفت که در سال گذشته ظرفیت روزانه 20 تا 25 هزار کارت وجود داشت. اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود 80000 کارت در روز رسید.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا