الجزیره: شگفتی انتخابات ایران، حضور چشمگیر بانوان ایرانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بانوان

الجزیره: شگفتی انتخابات ایران، حضور چشمگیر بانوان ایرانی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مشابه رقابت های انتخاباتی هر دوره با نزدیک شدن به ساعت پایانی رای گیری خواهش كردنروحیه انتخاباتی و اقبال مردم در مرکز انتخابات خواهش كردن رسیدن به قله ها در سراسر کشور؛ رسانه های خارجی نیز در ساعات پایانی به این میهمانی ملی پرداختند خواهش كردن آنها پوشش خبری و تحلیل تخصصی ارائه می دهند.

در همین راستا خبرنگار شبکه خبری الجزیره در تهران در گزارشی تفصیلی از حوزه های مختلف انتخاباتی خواهش كردن در نقاط مختلف تهران پرداخت شده است.

خبرنگار الجزیره، محبوبیت گسترده مردم و تشکیل صف های طولانی برای رای دادن را نشان داد. خواهش كردن به خصوص در آخرین ساعت رای گیری خواهش كردن حضور چشمگیر شهروندان تهرانی در برخی حوزه های رای گیری خواهش كردن از جمله ازدحام جمعیت مقابل حسینیه «ارشاد» در خیابان شریعتی و شهر ری نیز در گذشته به همین منوال پرداخت.

شبکه قطری الجزیره با تیتر مهمی برای این دور از انتخابات درباره تعداد زنان ایرانی در دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و حضور چشمگیر زنان در این دوره واکنش نشان داد. دور انتخابات با توجه به اتفاقات سال گذشته ایران به عنوان یک غافلگیری نوشته شده است.

در همین راستا شبکه الجزیره تیتر خبری ویژه انتخابات جاری ایران را به «حضور چشمگیر زنان ایرانی» اختصاص داد و اتفاق مهم در این دور از انتخابات حضور زنان خاص و شاخص و گسترده در مجلس است. انتخابات .

در همین رابطه، شبکه قطری به نقل از انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، گفته است که حداقل 1700 زن ایرانی در انتخابات پارلمانی کنونی نامزد شده اند. مطلع.

در بخشی از این گزارش، الجزیره برخلاف جو معمولی که رسانه های خارجی و اپوزیسیون ایجاد می کنند تا مشارکت سیاسی مردم کمتر جلوه کند و نظر مردم در این مصاحبه منعکس شود، با برخی شهروندان مصاحبه کرد.

الجزیره منعکس کننده نظر زنان ایرانی در مورد موفقیت زنان در این دوره از رقابت ها و حضور چشمگیر زنان در اعتماد به نفس و انگیزه آنها برای تغییر مواد قانونی برای آزادی های مدنی و رونق اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بر اساس قانون است. در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بدانند

این شبکه در بخشی از گزارش با استناد به نظرسنجی ها، پیروزی لیست اصولگرایان در این دور از رقابت ها را محتمل می داند.

دوازدهمین جلسه انتخابات شورای اسلامی شهر روز جمعه بیستم اسفند ماه سال 1402 با رای گیری در 1218 حوزه و حوزه انتخابیه اصلی ایران برگزار شد. بیش از 15 هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی صلاحیت تایید شده اند که از این تعداد 12 درصد زن و 88 درصد مرد هستند.

دکمه بازگشت به بالا