مطالب میجیک

افتتاح سالن ورزشی بانوان در تاکستان با حضور وزیر ورزش و جوانان

میجیک/ قزوین سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در چهارم شهریور 1401 همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور در استان قزوین سالن ورزشی بانوان شهید زنگنه شهرستان تاکستان را افتتاح کرد.

تاکستان قزوین یکی از شهرهایی است که در گذشته از کمبود امکانات ورزشی رنج می برد اما عصر امروز برای سومین بار در شهریور 1401 با عنایت ویژه وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم وقف شد. . سالن ورزشی بانوان

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: دولت برای توسعه زیرساخت ها در حوزه های مختلف از جمله باغات انگور زحمات زیادی کشیده است و خدا را شاکریم که در هفته دولت شاهد افتتاح هستیم. این پروژه در راستای رشد و توسعه ورزش در شهرستان تاکستان است. .

علایی مقدم ادامه می دهد: سالن ورزشی چند منظوره بانوان شهیده زنگنه در زمینی به مساحت 1400 متر مربع با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سالن ورزشی از سال 1392 آغاز شد، گفت: بزرگترین مانع برای بهره برداری از این پروژه کمبود اعتبار و منابع مالی است که به برکت دولت سیزدهم شاهد رشد چشمگیری و بهره برداری از آن بودیم. ضرب الاجل.

وزیر ورزش و جوانان عصر امروز برای افتتاح چند پروژه ورزشی، از قایق بهسازی شده شهر تاکستان و پروژه کوی این شهر به قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا