مطالب میجیک

اعطای خدمات و تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان با عاملیت زنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی ، دکتر سیاوش ملکی فر توضیح می دهد که شرکت های آگاه و مدیران عامل زنان از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی راضی هستند و گفت: “زنان در این صنعت نتایج خوبی کسب کرده اند. 4 ،٪ و میزان اشتغال مردان در صنعت 32.8٪ است.

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و نوآوری افزود: از نظر داشتن خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی ، استفاده از خدمات در سال 1999 افزایش یافته است به طوری که 535 سرویس در زمینه توانمندسازی ارائه می شود که 175 شرکت توسط زنان اداره می شوند. این شرکت 29٪ کل شرکتهای مبتنی بر علم را زنان اداره می کند.

وی ادامه داد: همچنین ، در زمینه تسهیلات کرونا ویروس صندوق نوآوری و شکوفایی ، 972 مورد تسهیلات از 77 شرکت دانش بنیان با نمایندگی های زنان با استفاده از این خدمات ارائه شده است. در زمینه ارائه تسهیلات ، 2583 کالا در میان 384 شرکت مستقر در علوم با نمایندگی های زنان با استفاده از خدمات ارائه شده است.

ملکی فر با بیان اینکه “نقش م ofثر زنان در مدیریت بهینه مصرف در زمینه های برق ، آب و انرژی (در حال تکامل)” گفت: در این رویداد ما روی حوزه مدیریت بهینه مصرف تمرکز داریم که در این زمینه با چالش های مختلفی در کشور روبرو است.

وی افزود: در این رویداد ، 20 نفر نیاز به فناوری در زمینه آب ، نیرو و انرژی دارند و علاوه بر جذب سرمایه گذاران خطرپذیر برای راه اندازی با آژانس زنان ، به عنوان دیگر برنامه های این رویداد ، سه جلسه ویژه در زمینه آموزش بین المللی برگزار کردند.

دکمه بازگشت به بالا