مطالب میجیک

اعزام بانوان پاراوزنه بردار به هانگژو در صورت ارتقاء رکورد

نایب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: اگر بانوان وزنه بردار در صورت ثبت رکورد خوبی در اردوی استعدادیابی و قهرمانی کشور به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین اعزام شوند.

مژگان نصیری در گفت وگو با میجیک، درباره عملکرد وزنه برداران زن و احتمال اعزام آنها به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: تیم ملی وزنه برداری بانوان در المپیک آسیا و اقیانوسیه در جنوب به مقام های پنجم و ششم دست یافت. کشور کره. این تیم تنها یک ساله تشکیل شد و تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را نداشت. البته هدف ما در این مسابقات بیشتر کسب تجربه است و برای مدال آوری برنامه ریزی نکرده ایم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی کشور در پایان بهمن ماه و حضور بانوان برای دومین بار در این مسابقات، افزود: از آنجایی که این مسابقات زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) برگزار شد، تبدیل شد. برای وزنه برداران بسیار مهم است و فرصت بسیار خوبی برای بانوان این است که با کسب حد نصاب ثبت نام، شرایط حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین را فراهم کنند. البته قبل از مسابقات قهرمانی کشور یک اردوی استعدادیابی بانوان برگزار می کنیم و پس از بررسی وضعیت رکورد اردو و سپس مسابقات قهرمانی کشور تصمیم نهایی برای اعزام بانوان گرفته می شود.

نایب رئیس فدراسیون بانوان جانباز و معلول همچنین به عملکرد خوب بانوان ورزشکار در مسابقات جایزه بزرگ مراکش اشاره کرد و اظهار داشت: در این مسابقات 3 ورزشکار زن حضور داشتند. و آتنا محمدی در جایگاه چهارم، عملکرد 3 نفر راضی کننده و قابل قبول است.

نصیری در پایان به اعزام فاطمه منوچهری تنها ورزشکار زن شاغل به المپیک آسیا و اقیانوسیه استرالیا اشاره کرد و گفت: این مسابقات آبان ماه در استرالیا برگزار می شود و فاطمه منوچهری به عنوان تنها در این مسابقات شرکت می کند. یکی نماینده شناسنامه زنان

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا