مطالب میجیک

اسویاتک ۱۹ ساله قهرمان رولان گاروس شد

تنیسور لهستانی با شکست سوفیا کنین در 19 سالگی قهرمان رولان گاروس شد.

به گزارش میجیک ، فینال رولان گاروس در قسمت بانوان روز شنبه بین دنده ها و سویاتک صوفیا کانین برگزار شد. تنیسور لهستانی در این نمایش با نتیجه 2-0 پیروز شد و قهرمان جدید این مسابقات شد.

آسویاتک ست اول را با قدرت آغاز کرد و توانست در مدت هشت دقیقه 3 بر صفر پیروز شود. با این حال ، کنین به بازی برگشت و با عملکرد خوب نتیجه را 3-3 کرد و از اشتباهات تنیس باز لهستانی استفاده کرد. بازی بعدی با نام Sviatek ثبت شده است. رقابت باورنکردنی این دو تنیسور در بازی هشتم به اوج خود رسید و سرانجام پس از چند امتیاز ، سویاتک پیروز شد و نتیجه 5-3 را رقم زد. او سپس شانس بردن ست اول را داشت ، اما کنین ناامید نشد و 5-4 شد. در بازی بعدی ، سویاتک ست اول را با بریک با برتری 6 بر 4 ثبت کرد.

کنین در اوایل ست دوم کار را تمام کرد ، اما تنیس بازان لهستان بسیار سریع عمل کردند و نتایج یک بر یک شدند. او در بازی بعدی نیز برنده شد. در این مرحله ، کنین وقت پزشکی خود را گرفت و بازی برای چند دقیقه متوقف شد. پس از یک مسابقه دیگر از سوی دو تنیس باز جوان ، اوضاع بهتر از سویاتک بود و او با یک نتیجه قوی و نتیجه 5 بر 1 تنها امتیاز را به دست آورد. تنیسور لهستانی در بازی بعدی به راحتی پیروز شد تا رولان گاروس را در سن 19 سالگی و برنده اولین گرند اسلم شد. او جوانترین قهرمان فرانسه در قرن بیست و یکم شد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا