مطالب میجیک

پنیر سویا برای بیماری های قلبی مفید است – خبرگزاری آنلاین | رسانه های ایران و جهان

به گزارش آنلاین نیوز ، دکتر “کی مردم خورشید، رئیس تیم تحقیقاتی در دانشگاه هاروارد ، در این رابطه نوار وی گفت: “آزمایش داروهای انسانی و تحقیقات حیوانات.” تأثیر می گذارد ایزوفلاون ها (فیتواستروژن ها از گیاهان دارویی ، پنیر سویا و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی تأثیر می گذارد خوبه او اوست مردم در معرض خطر بالا هستند بیماریهای عفونی بیماری قلبی باید در رژیم غذایی گنجانده شود کرامت “آنها اهمیت می دهند.”

این مطالعه به داده های بیش از 200،000 آمریکایی که در تغذیه مشترک هستند و مطالعه می کنند ، نگاه می کند. در ابتدای مطالعه ، همه افراد مبتلا به سرطان یا بیماری قلبی نبودند.

بعداً بدانید آن را در نظر بگیرید سایر وقایع دلخراش نشان داد که خوردن بیش از یک وعده از شکلات در هفته با 18 درصد خطر ابتلا به بیماری های قلبی و مصرف کمتر در هر ماه همراه است. یک عامل خطر تنها با کاهش 12 درصدی.

کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی مرتبط با مصرف پروتئین سویا در اکثر خانمها قبل یا بعد از یائسگی مشاهده شد.

مردم خورشید وی گفت: “پنیر سویا و سایر غذاهای مغذی.” فیتواستروژن ها از “گیاهان منبع عالی پروتئین و انتخاب خوبی برای پروتئین حیوانی هستند.”

غذاهای دیگر فراوان است ایزوفلاون ها مانند سویا ، سویا ، هلو ، بادام زمینی و سایر میوه ها والا آنها دانه هستند.

بر این اساس مردم خورشید، “شیرسویا معمولاً انجام آنها از قند شیرین هستند. از او اوست “نتایج نشان داد هیچ ارتباطی بین مصرف رژیم غذایی و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی وجود ندارد.”

دکمه بازگشت به بالا