اسحاقی: ریشه غول هفت سری که مانع خودرو دار شدن مردم می‌شود کجاست؟

خودرو

اسحاقی: ریشه غول هفت سری که مانع خودرو دار شدن مردم می‌شود کجاست؟

نماینده قائنات در مجلس گفت: اجرای طرح کالابرگ الکترونیک می تواند سفره خانواده را دوباره پهن کند; ما حق نداریم با تصمیم خود گوشت، مرغ، روغن و برنج را از سفره های مردم حذف کنیم.

به گزارش میجیک، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) اظهار کرد: خیانت در روزهای پایانی سال است، با مدیریت، اعتماد بزرگترین صندوق آموزش و پرورش کشور خدشه دار می شود، بی تفاوت به دادگاه. از خائن، وقتی این بی تفاوتی کسی را آزار می دهد.

وی همچنین مهار تورم و رشد تولید را دستورات دینی خواند و گفت: به تیم اقتصادی دولت هشدار می دهم; ضمناً اگر در تصمیم خود تورم دیگری را در مردم تعریف کنید، خیانت کرده اید. اگر سفره مردم را از این کوچکتر کنید و به فکر وضع بد طبقه متوسط ​​و ضعیف نباشید، در مقابل امام زمان (عج) ایستاده اید. سختی ها و فشارهای اصلاحات اقتصادی نباید بر طبقه فقیر تحمیل شود. مجلس برای جلوگیری از این شرایط سخت کالابرگ را پیش بینی کرد اما چرا دولت به وظیفه قانونی خود عمل نمی کند؟

اسحاقی افزود: سفره های مردم نه تنها کوچک می شود، بلکه به دلیل گرانی، خشکسالی و کمبود حیوان، سفره ها هم جمع می شود. اجرای طرح کالابرگ می تواند سفره خانواده را دوباره گسترش دهد. ما حق نداریم با تصمیم خود گوشت، مرغ، روغن و برنج را از سفره های مردم حذف کنیم.

وی در تذکری دیگر از حذف موضوع واردات خودروهای کمتر از پنج سال از بودجه 1402 انتقاد کرد و افزود: وضعیت عرضه و کیفیت خودرو در کشور جرم است. تصمیم گیری در این مناطق داغ به دل مردم سپرده می شود و واردات خودرو برای خودروسازان و گروه های خاصی تصمیم گیری می شود. ریشه این بی بصیرتی هفت سر کجاست که جلوی هر تصمیمی را که در کشور گرفته می شود تا مردم صاحب ماشین شوند و هر روز قیمت را بالا می برند و اوضاع را ظالمانه تر می کند؟

وی افزود: این چه وضعیتی است که مردم برای داشتن خودرو مجبور به بلوکه می شوند و بعد از اینکه نمی توانند شرایط را برآورده کنند برای تهیه همان خودرو دچار مشکل می شوند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: از این به بعد به فکر نهاده های دام باشیم که اگر این کار را نکنیم با کمبود مرغ و گوشت قرمز مواجه می شویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا