مطالب میجیک

از لیگ تا المپیک همراه با بانوی بسکتبال/ یزدیان طهرانی: قهرمانی بدون بازی لذت‌بخش نیست

در فینال بانوان ، تیم ملی گفت پیروز شدن در این بازی سرگرم کننده نیست و می خواست فینال شود ، اما انتظار غیر منتظره را از بقیه پیش انداخت. از نظر ورزشي ، تيم ها براي آماده سازي به دو ماه نياز دارند.

در مصاحبه با میجیک ، کیمیا یزدیان تهرانی در مورد وضعیت لیگ برتر بسکتبال بانوان صحبت کرد و گفت: “عملکرد مسابقات امسال به دلیل بازی خارجی عالی بوده است ، اما موفقیتی را ندیده ایم. اما به دلیل عدم حامی مالی ، برخی از تیم ها تا وسط تیم به رقابت اعزام نخواهند شد. ” در حالی که بازیکنان خوبی در شهرها وجود دارند ، اگر پشتیبانی خوب باشد ، کیفیت بازی ها بهتر خواهد بود و 5-6 تیم را جا به جا می کنند ، همه تیم ها در طول مسابقات عملکرد خوبی دارند.

بازیکنان تیم بهمن درباره اینکه آیا فینال مسابقات قهرمانی بانوان را که به دلیل ویروس کرونا حذف شده بود ، آواز خواندند: بیا ورزشکاران به مدت دو ماه تمرین کرد و اگر او بازی کند باید دو ماه فرصت برای آماده سازی داشته باشیم وگرنه من قبول می کنم مسابقه بهمن را اعلام کنم چون ما تنها تیمی هستیم که در لیگ برتر باختیم. لیگ و حتی فینال. ما در گرگان پیروز شدیم.

وی افزود: تجدید حیات درام در پایان باید اتفاق می افتاد ، اما گروه گورکان به دلیل بیماری کورونا به تهران نیامد. بازیکنان خارجی همچنین تیم هایی را انتخاب نکردند که به اندازه کرونا موفق باشند ، بنابراین آنها باید تیم های برنده ما را اعلام کنند یا دو ماه به آنها بدهند تا آماده شوند. ما مردمی نیستیم و نمی دانیم پایان برگزار خواهد شد یا نه ، که ما را آزار می دهد.

یزدیان تهرانی درباره امکان تغییر قراردادهای تیم ها به دلیل تعطیلی تیم گفت: “تیم بهمن اسپانسر خوبی دارد و ما چنین مشکلی نداریم.” تیم بهمن تا حد امکان از ما حمایت کرده است و ما همیشه مسئول این تلاش ها برای برنده شدن در بازی ها هستیم.

با توجه به طول دوره انتخابی المپیک و تأثیر آن در آماده سازی تیم ایران ، تیم ملی فوتبال بانوان گفت: این یک دستاورد بزرگ است زیرا اکنون مربیان ورزشکاران آموزش دیده اند و وقت زیادی برای کار روی مهارت های خود دارند. ” بنابراین کمک می کند ، اما با توجه به اینکه پیروزی نداریم ، باید ببینیم چه می شود.

وی درباره شانس حضور یک تیم سه نفره در این مسابقات گفت: انتظار داشتن شانس خوب نیست ، اما شاید این تاخیر به نفع ما باشد. برای المپیک. سه تیم از آسیا برای مسابقات المپیک انتخاب می شوند که تیم های خوبی هستند. علاوه بر این ، با توجه به تیم های قدرتمند در این رقابت ها ، کار ما دشوار است.

وی گفت: “من هر روز در خانه تدریس می کنم و ایروبیک و بیس بال را در خارج انجام می دهم.” من پیاده روی طولانی را به محیطی می روم که هیچ کس دیگری نباشد و به تنهایی تمرین کند.

سرانجام ، یزدیان تهرانی از نازی طائرپور رئیس گروه بهمن تشکر کرد و گفت: طائرپور یک مربی عالی است و من از همکاری با او خوشحالم. من باید از او بخاطر ارادت او به تیم و ورزشکار تشکر کنم.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا