مطالب میجیک

از بی‌حمایتی، دختران ورزشکار خوزستانی بی‌انگیزه شده‌اند

میجیک / خوزستان معاون زنان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با انتقاد و شکایت از بی توجهی حامیان مالی و شرکت های استان در حمایت از ورزش بانوان در این استان ، گفت: ورزشکاران دختر خوزستانی در بسیاری از رشته ها به همین دلیل بی انگیزه شده اند. ضعف پشتیبانی.

در مصاحبه ای با میجیک ، سکینه ناصری مقدم گفت که مشکل ورزش زنان بزرگتر از مردان است. ، ما حمایت نمی شویم و ورزش زنان در اکثر مسائل دارای مشکل است.

وی با بیان اینکه بدون حمایت جدی در ورزش بانوان ، این وضعیت است ، افزود: خوزستان در لیگ برتر فوتبال زنان تیمی دارد که باعث می شود دختران مستعد استان کار کنند ، عدم حمایت مالی و عدم حمایت باعث بازنشستگی تیم به لیگ یک که واقعا بدشانس است خوزستان تیمی در لیگ برتر ندارد.

معاون زنان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: چرا باشگاه فولاد یا شرکت ملی نفت و حفاری برای داشتن یک تیم فوتبال زنان پیش می رود ، در حالی که خوزستان در این زمینه پر استعداد و پتانسیل است؟ این همان چیزی است که باعث می شود دختران ما به استان های دیگر بروند یا به دلایلی نمی توانند در تیم های دیگر بازی کنند ، علی رغم داشتن استعداد زیاد ، در خانه بمانند.

وی برای اشاره به سایر موارد انضباطی در قسمت بانوان افزود: ما در ووشو قهرمانان جهان و آسیا داریم اما دختران نمی توانند در لیگ برتر شرکت کنند. مشارکت خوزستان در لیگ های برتر بانوان در رشته های مختلف 13٪ است که 50٪ آن به طور کلی به دختران رشته فوتسال تعلق دارد. حتی دختران ما برای پول اندک به صورت فعال فوتسال بازی می کنند.

ناصری مقدم گفت: خوزستان در دسته دوم فوتسال بانوان دو تیم دارد که دارای مشکلات مالی هستند ، در حالی که اگر 40 میلیارد تومان برای یک تیم فوتبال یا فوتسال مردان استفاده شود ، تعداد مورد نیاز تیم بانوان واقعاً خیلی زیاد است. کمتر از این ، اما آنها همچنین زنان را یکسان نمی دانند. دختران ورزشکار خوزستانی در بسیاری از رشته ها به دلیل عدم حمایت بی انگیزه شدند. اداره كل ورزش و جوانان تا آنجا كه ممكن است از آن حمایت كرده است و ارگان ها و شركت ها در استان باید پیش بروند و از ورزش خوزستان حمایت كنند.

وی گفت: اگر حمایت کنیم قول می دهم که تعداد زنان خوزستانی شرکت کننده در پارالمپیک و المپیک ، آسیا و پاراآسیا بسیار بیشتر شود.

معاون زنان وزارت ورزش همگانی و جوانان خوزستان گفت: متأسفانه از امکانات ورزشی مناسبی به ویژه برای ورزش بانوان در استان برخوردار نیستیم. دختران ما مورد ظلم و ستم واقع شده اند. ما بارها به این مشکل اشاره کردیم ، اما متأسفانه زنان ما هنوز با این مشکل روبرو هستند ، حتی اگر فضای ویژه خود را داشته باشند ، می توانند توانایی خود را صد برابر نشان دهند و تعداد مدال های خوزستان را در زمینه های مختلف افزایش دهند. از این رو باید تلاش شود تا با حمایت های لازم و به موقع ، سهم زنان در موفقیت های ورزشی خوزستان افزایش یابد.

وی در پایان گفت: چند روز پیش در جلسه ای با فرماندار ، موضوع ورزش بانوان را مطرح كردم و وی قول داد كه برای كمك به بخش بانوان با این شركت هماهنگی خواهد كرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا