مطالب عمومی

ارتش لبنان یک خودروی حامل گلوله و تعدادی جوان حامل سلاح را توقیف و بازداشت کرد

منابع امنیتی به المنار گفتند که ارتش لبنان هنگام آزمایش تخته شتاب در محیط زوک مصباح خودرویی را پوشانده است كه ماسك ها و ماسك های گاز را می پوشاند و شخصی را پیدا می كند كه كار تمام شده است.

به گزارش میجیک ، به نقل از وب سایت شبکه المنار ، ارتش لبنان در ساعت 13:40 به وقت لبنان خودرویی با جعبه مهمات و ماسک گاز را شناسایی و توقیف کرد.

در همین حال ، زوک مصباح محیط زیست ، هنگامی كه سربازان فردی به نام الی هیکال را بازداشت كردند ، بین ارتش لبنان و معترضان درگیری وجود داشت ، موشكی مربع در اتومبیل پیدا شد. نیروهای ارتش همچنین 6 ماسک گاز از چندین خودرو پیدا کردند.

فرماندهی ارتش لبنان همچنین اعلام کرد که واحدهای ارتش در مناطق مختلف لبنان مامور شده اند تا تعدادی از جوانان را که در اولین سالگرد انفجار بندر بیروت شرکت می کنند ، حمل کنند و مهمات و سلاح حمل کنند.

قرار است لبنان امروز به یاد اولین بمب گذاری بمب گذاری شده در بندر بیروت ، که بیش از 200 نفر را کشت و به محیط زیست شهر آسیب رساند و باعث سقوط اقتصاد لبنان شد ، جشن گرفته شود. او خواستار عدالت شد و شکایت کرد که عاملان این فاجعه تحت تعقیب قرار نگرفته اند.

احزاب مخالف و گروه های فعال در جریان تظاهرات علیه طبقه حاکم تشکیل شده و خواستار تظاهرات در محله بیروت با شعار “اکنون عدالت” است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا