اقتصادی

اراده سیاسی کشورهای حوزه خلیج فارس، پل دوستی را بنا کرده‌ است

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر کارآمدی سیاست زیست محیطی تصریح کرد: پل دوستی و برادری که به همت کشورهای جنوب و شمال خلیج فارس در پرتو اراده سیاسی این کشورها ایجاد شده است. چشم انداز روشنی برای ثبات و توسعه برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری جهان ، علی باقری معاون وزیر امور خارجه کشورمان که به امارات سفر کرده است با انور قرقاش مشاور دیپلماتیک رئیس جمهور امارات و خلیفه دیدار و گفتگو کرد. شاهین المر وزیر امور خارجه دولت امارات روز سه شنبه با ورود سفیر جدید کشورمان به ابوظبی دیدار و گفتگو کرد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدارها بر نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران در تعامل نامحدود و همه جانبه با همسایگان، رایزنی مستمر سیاسی بین مسئولان وزارتخانه های خارجه تاکید کرد. دو کشور مهمترین عامل تقویت روابط تهران و ابوظبی است و تصریح می کند: امنیت و ثبات ثبات منطقه در گرو همکاری همه کشورهای منطقه برای توسعه و پیشرفت است.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر کارآمدی سیاست زیست محیطی تصریح کرد: پل دوستی و برادری که با تلاش کشورهای جنوب و شمال خلیج فارس در پرتو این اراده سیاسی ایجاد شده است. کشور، چشم انداز روشنی از ثبات و توسعه را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

باقری ایرانیان مقیم امارات را پشتوانه قوی و سرمایه قابل اعتماد برای روابط دوجانبه تهران و ابوظبی می داند و برای حل مسائل و مشکلات با طرف اماراتی رایزنی می کند.

در این دیدار دو مقام عالی رتبه اماراتی بر عزم دولت این کشور برای بهبود همه جانبه روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند و تعمیق روابط اقتصادی را اولویت روابط دوجانبه دانستند.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در این سفر در دیدار با دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی و دبی، تحکیم اعتماد متقابل سیاسی بین دو کشور را رمز ثبات ایران دانست. -روابط امارات متحده عربی در دوره جدید.

دکمه بازگشت به بالا