اقتصادی

اجرای ۸۳۰۰ کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های خوزستان

میجیک/خوزستان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به نقش خطوط تردد در ارتقای ضریب ایمنی راه ها و کاهش تصادفات جاده ای در مسیرهای پرتردد، از ابتدای سال جاری تاکنون 8300 کیلومتر از راه های ارتباطی این استان خط کشی شده است. .

مرتضی بهداروندی در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 8300 کیلومتر خط کشی در محور استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد رشد داشته است.

وی افزود: یکی از الزامات مهم ایمنی راه ها که نقش مهمی در کاهش تصادفات و تسهیل سفرهای خارج از شهر دارد، اجرای تابلوها و الگوهای ترافیکی است که نقش مهمی در ارسال پیام های هشدار دهنده اطلاعات بصری به کاربران دارد. و راننده

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: در این مدت 41 کیلومتر تقسیم کننده میانه، 37 کیلومتر روشنایی، 128 هزار و 700 رفلکتور ایمنی، 68 هزار تابلو و تجهیزات راهنمایی و رانندگی، 109 کیلومتر پیست ویبره و یک هزار و 314 مترمربع مساحت دارد. تابلوی اطلاعات نصب شده است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا