مطالب میجیک

اجرای طرح «یاس» برای حمایت از زنان بی سرپرست و بد سرپرست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمدحسن قوسیان مقدم در جلسه ای با نمایندگان جامعه جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی ، تاریخچه بیش از 70 سال سازمان جوانان هلال احمر را به اشتراک گذاشت و گفت: های هلال احمر در همه زمینه ها ها از مدرسه تا دانشگاه ها، حوزه های الهیات و وسط های کارگران پیشرفت کرده و تیم پیشرفت کرده اند های کمک در زمینه جوانان با فارغ التحصیلی از دوره های آموزش سازمانی کل و از ظرفیت خود در مواقع بحرانی استفاده کنید کل شدن

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت اعضای سازمان جوانان همچنین در حال بحث و گفتگو در مورد پیشگیری از آسیب هستند های از نظر اجتماعی فعال و این فعالیت را ارائه دهید ها در خانه های هلال ماه به روستاها سرایت کرده و تا پایان امسال 5000 روستا تحت پوشش فعالیت های مسکن قرار می گیرند های هلال تنظیم شده است کل گرفتن.

وی همچنین به اجرای طرح ملی “یاس” (متحدان ضد ضربه) سازمان جوانان هلال احمر با همکاری کمیته امداد اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح از زنان بی سرپرست یا کسانی که از نزدیک تحت نظارت است. ” کل شدن

دبیرکل جمعیت هلال احمر تأکید کرد که سازمان جوانان هلال احمر غیرفعال است های ملی همچنین در خارج از کشور و در انجمن فعال است های بین بین المللی همچنین برگزار شد کل به آرامی ، فعالیت اضافه شده است های جوانان هلال احمر یک جهادگر و در آن زمان بودند های او همچنین شاهد سابق اردوگاه بود های او جهادی بود ام و اعضای انجمن های دانش آموزانی را برای کمک به مناطق روستایی بفرستید کل برای مثال. اکنون ، اردوگاه های برگزار شده توسط پروژه “آب سوگند” در منطقه ای با آب کمتر در پنج استان جنوب کشور با مشارکت اعضای سازمان جوانان هلال احمر.

کوسیان مقدم می گوید: نهادها و سازمان های مرتبط با فعالیت های جهادی مانند بسیج سازندگی می توانند کلمه را از این ظرفیت بزرگ برای دستیابی به اهداف مشترک هم افزایی کنند. ما باید کارهایی انجام دهیم تا ظرفیت کشور نزدیک تر و در کمک به حلقه باشد.

معصومه پاشایی ، نماینده جامعه در جلفا و مرند در مجلس ، با بیان اینکه سازمان جوانان هلال احمر ساختاری منظم و منظم دارد ، گفت: “باید از ظرفیت قوی هلال احمر در فعالیت های اجتماعی استفاده شود.”

مقام معظم رهبری با تأیید اجرای گام دوم انقلاب گفتند: گام دوم انقلاب نقشه راهی برای تغییر ساختار است. اکنون زمان ارتقا سیستم مدیریتی و تغییر ساختار آن است ، زیرا روشهای سنتی و قدیمی مانع رشد و ماندن در سازمانی می شوند که مورد قبول جهانی نیست.

وی گفت که در بحران به عنوان رئیس مجمع ملی جهادی کشور همراه با هلال احمر فعال است های جوانان و امدادگران به ویژه در جریان سیل لرستان و زلزله کرمانشاه به آسیب دیدگان کمک کرده اند. وی گفت: در کار خلا gapهایی وجود دارد که مدیریت منابع انسانی و مالی را غیرممکن می کند و ما باید راه را بارها و بارها تغییر دهیم. برنامه.

پاشایی با نشان دادن اینکه گام دوم انقلاب در هلال احمر باید از مرکز جوانه هلال برای آموزش کودکان آغاز شود ، بر لزوم ایجاد روحیه ریسک پذیری برای جوانان برای انجام فعالیت ها و ارائه خدمات تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه ساختار ویژه ای در هلال احمر برای آموزش جوانان مدرن و در معرض خطر بیشتر برای آوردن آینده کشورمان به اوج سند چشم انداز 20 ساله وجود دارد ، افزود: یکی از خواسته های شخصی این است که تعامل خوبی بین هلال احمر ایجاد کنید. “سرخ و بسیج سازنده است زیرا جمعیت می تواند به بسیج سازندگی در زمینه آموزش کمک کند و بالعکس هلال احمر می تواند از خدمات این موسسه بهره مند شود.

نمایندگان جلفا و مرند در مجلس گفتند: من به این فعالیت ها اعتقاد دارم های من هلال احمر دارم ، سعی می کنم برای تحقق آن از مجلس کمک بگیرم و ما می توانیم کار کنیم های از هلال احمر پشتیبانی می کند.

پاشایی با تأکید بر لزوم ایجاد شور و نشاط در نشاط اجتماعی در جامعه گفت: هلال احمر می تواند در این امر نقش مهمی داشته باشد و مسئول نشاط اجتماعی در جامعه باشد ، زیرا جوانان نیاز به تشویق دارند و بنابراین می توانند نابود شوند. های کنترل اجتماعی. جمعیت هلال احمر این هنر را دارد که به عنوان یک برنامه آموزش کودک و نوجوان ، شاد زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه می توان از طریق تعامل مشکل هلال احمر را حل کرد ، اظهار داشت: همچنین برای بسیج جهاد سازندگی برای راه اندازی سیستم های نجات و برنامه های کاربردی برای مدیریت منابع ، به کمک هلال احمر نیاز داریم تا جهان بتواند از این – دانش و دانش روز استفاده کند.

جشنواره بزرگنمایی “دوستان مثل ما” توسط 50،000 نفر برگزار شد

محمد گلفشان ، رئیس سازمان جوانان با اشاره به برگزاری جشنواره “دوستانی که دوست داریم” به یاد سردار سلیمانی گفت: بیش از 50 هزار نفر در این جشنواره در چلچراغ درگیر هستند و بیش از 18000 نفر در حال ارسال ادبیات و هنر بوده اند. او در موضوعات مختلف گوناگون نقش داشته است.

وی گفت: “هلال احمر یک گروه اساسی است که دارای ظرفیت بالایی در سازمانهای جوانان است که نیاز به حمایت اعضای پارلمان دارند.” “جوانان ، به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محدودیت های مالی ، باید برنامه ای برای اوقات فراغت جوانان داشته باشیم.”

وی با تأکید بر اینکه نهادها و ارگان های دولتی برای کمک به ارائه خدمات اجتماعی باید مسئولیت اجتماعی را بر عهده بگیرند ، افزود: 400 مرکز هلال جوانان در کشور وجود دارد. در این بخش ، بحث غربالگری و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا قلب ، اعضای سازمان جوانان برادر هلال هنگام تعطیلات نوروز ، هنگام اجرای پروژه “بندگان حسینی” در تاسوعا و عاشورا ، و همچنین اجرای “نظارت” سلامتی “و” فرمانده سلامت “او به شهروندان ماسک ، ضد عفونی کننده و تب بر می دهد.

دکمه بازگشت به بالا