مطالب میجیک

اجرای طرح توانمندسازی مشاغل آسیب دیده زنان سرپرست خانوارتوسط بسیج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در مصاحبه با آنلاین ، مینا بیابانی در مورد تلاش های این سازمان برای کمک به فقرا همزمان با ماه مبارک رمضان صحبت کرد: کرونا برای کمک به نیازمندان ، زنان در بخش دفاعی مستقر شده اند ، و کمک های عمومی جمع می کنند ، مواد غذایی و مراقبت های بهداشتی توزیع می کنند و چندین قدم برداشته می شوند. از جمله امکانات تولیدی و بیمارستانهای ما

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین فواید توانمندسازی زنان حمایت از زنان و مردان خانواده است ، روشن است: “با شیوع بیماری کرونا بسیاری از کارها فاجعه بار بوده است ، بنابراین علاوه بر پخت و پز ، ما مأموریت داریم تا از عزیزان در روند کمک به مردم به ویژه زنان حمایت کنیم.

رهبر نماینده جامعه زنان کشور با تشریح برنامه ها توضیح داد: “در این طرح با کمک ، کارهایی که نابود شده اند حداقل سرمایه برای شروع دوباره یک تجارت و برای کسانی که شغلشان غالباً از دست می رود. ” همچنین نکاتی برای شروع یک تجارت جدید وجود دارد.

بیابانی ادامه داد: معرفی مهارت های جدید در زمینه های مختلف کاری با کمک کارآفرینان و به منظور شروع شغل جدید انجام می شود.

وی همچنین در مورد استفاده از کمک های مومنانه برای کمک به نیازمندان گفت: مرحله اول تمرین دستیابی و امداد رسانی به مومن ، در روز شنبه 5 هفته پیش یک میلیون و 500 هزار گره مواد در نمازخانه تهران جمع آوری شد. بگیر و در 14 ایالت در کشور توزیع می شود.

رهبر زن رهبر کشور افزود: “مرحله دوم این پروژه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (به ترتیب) و در اواسط ماه رمضان برگزار می شود ، کدام کمک های عمومی را جمع می کند. ” بگیر و در بین هموطنان فقیر در قالب بسته های غذایی توزیع می شد.

بیابانی در مورد تعداد این بسته ها گفت: برنامه موسسه بسیج بانوان و زنان بسیجی به 3.5 میلیون خانواده در مشکلات کمک می کند و این کار انجام می شود در پایان ماه مبارک رمضان تکمیل شد. ” تاکنون نیمی از خانواده ها حمایت می شوند و فاز دوم این رزمایش برای کمک به خانواده به پایان رسیده است.

وی گفت: “رسالت وزارت خدمات اجتماعی فراهم آوردن احساس خانواده به زنان است.” وی گفت: “جامعه اصلی ما زنان سرپرست خانواده و زنان معلول است. تحت تأثیر قرار گرفت ” کرونا آنها یک مشکل تجاری دارند. برای این منظور بایگانی این زنان مشخص و ترتیب داده می شود و با توجه به شأن و شخصیت آنها بسته های حاصل از این عزیزان اهدا می شود.

سرانجام ، تداوم گسترش جامعه ملی زنان یادآور شده است: مسری را در نظر بگیرید کرونا همچنین مشکلات تجاری وجود دارد. تخلیه زنان و مهاجرت مظلومان تا پایان درگیری کرونا و شروع مجدد مشاغل با مردم خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا