مطالب عمومی

«اتحادیه اروپا در وضعیت شکننده‌ای قرار دارد»

همزمان با “روز اروپا” ، رهبران اتحادیه اروپا خواستار تلاش بیشتر برای اعتصاب تاج منطقه و همچنین اثر اقتصادی حمله به اروپا شدند.

به گزارش میجیک ، در روز اروپا ، رهبران سه کشور عضو اصلی اتحادیه اروپا نسبت به حرکت تضعیف اروپا هشدار دادند. شیوع ضد coronavirus و امتناع از مقابله با مشاجرات گسترده در صنعت که ناشی از گسترش آن بوده است ، باعث شده است تا منطقه دچار مشکلات جدی شود.

چارلز میشل ، رئیس کمیسیون اروپا ، چارلز میشل ، رئیس جمهور گفت: “ما باید سخت تلاش کنیم تا زندگی فقیرترین و محروم ترین افراد جامعه بهبود یابد.” ریاست اتحادیه اروپا و دیوید ساسولی نخست وزیر پارلمان اروپا. .

به دلیل تأثیر اقتصادی بیماری تاج ، بسیاری از کشورهای جمهوری خواه دوران سختی را پشت سر گذاشتند.

در بیانیه روسای آژانس های اروپایی آمده است: “میلیون ها نفر اکنون به ویژه در زمان از دست دادن شغل یا شرکت خود ، به ویژه با آینده ای نامشخص روبرو هستند. زنان و مردان جوانی که در این بحران بسیار متحمل شده اند. ” به همین دلیل است که صنعت خودروسازی اروپا باید دوباره فعالیت خود را آغاز كند.

فون دریلین ، میشل و ساسولی در اظهارات خود نوشتند که اروپا برای خارج شدن از این بحران به “ایده ها و تقسیمات جدید گذشته” نیاز دارد. این پیام “ما باید درک کنیم که برای نوآوری نیاز به ایده ها و ابزارهای جدید داریم” ،

در همین زمان ، کارشناسان اروپایی نسبت به کاهش اتحادیه اروپا در زمینه بحران کرونا هشدار دادند و نوشتند: اروپا اکنون در وضعیت بدی قرار دارد.

آنها به سادگی افزودند كه “فقط اروپا قادر است از میراث اتحادیه اروپا محافظت كند ، و توسعه اقتصادی جدید باید از توصیه های علمی حاصل شود تا اتحادیه اروپا ایمن و ایمن بماند.” کار ، “ما نمی توانیم حرکت آب و هوا را رها کنیم و صنعت ساخت و ساز باید توصیه های توافق نامه سبز اروپا را رعایت کند.

به گفته دویچه وله ، اتحادیه اروپا در اواسط بحران پیش از کرونا ، تغییر اوضاع را قرار داده است و با توافق کشورهای عضو ، توافق نامه توافق نامه سبز پیش می رود. حدود چند میلیون یورو

رهبران سه نهاد اروپایی ما در بیانیه ای به روزنامه اروپا ، از رابرت شومان به عنوان “خالق اندیشه اروپا” یاد کردند. درست 70 سال پیش ، در این روز ، نخست وزیر وقت فرانسه ، شرکت های تجاری و فولادی آلمان و فرانسه را اعلام کرد ، دو کشور در حال تعقیب جنگ هستند. جنگ جهانی دوم باید متحد باشد. سازمان ورزش و صنعت ذوب آهن مرکز اصلی اروپا است.

“چنین افرادی بر این باورند که بقایای جنگ می تواند اروپا و دنیای بهتری را رقم بزند. وی از برنامه خارج می شود.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا