مطالب عمومی

اتحادیه اروپا تصمیم خونتا برای انحلال حزب سوچی را محکوم کرد

اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) امروز (یکشنبه) پیشنهاد کمیسیون انتخابات رژیم میانمار برای انحلال حزب آنگ سان سوچی را به شدت محکوم کرد.

به نقل از رویترز ، سخنگوی کمیسیون اروپا در بیانیه ای گفت: “اگر کمیسیون انتخابات منصوب شده توسط جناح میانمار این پیشنهاد را اجرا کند ، نشان می دهد که به خواسته های مردم میانمار احترام نمی گذارد و روند قانونی را تحمیل می کند.” . نه

رسانه ها روز جمعه با استناد به کمیسیون انتخابات منتخب از طرف حکومت میانمار گزارش دادند که این گروه قرار است رهبر حزب حزب لیگ ملی دموکراسی میانمار ، آنگ سان سوچی ، به دلیل جعل انتخابات پارلمانی نوامبر گذشته ، منحل شود.

این حزب در ماه نوامبر گذشته در انتخابات اکثریت را به دست آورد.

ارتش میانمار با کودتا در اول فوریه امسال دولت غیرنظامی را سرنگون کرد و سوچی را به همراه رئیس جمهور و بسیاری از سیاستمداران حزب دستگیر و زندانی کرد.

ارتش میانمار اصرار دارد که کمیسیون انتخابات میانمار هنوز ادعاهای تقلب در انتخابات را حل نکرده است ، اما حزب سوچی می گوید انتخابات عادلانه بوده است.

اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) مجدداً بر تعهد خود به لیگ ملی برای دموکراسی (CFP) در انتخابات عمومی تأیید کرد ، سخنگوی اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) تلاش های مستمر برای دفع مردم میانمار و بخشهایی از نتایج انتخابات پارلمانی در یک سال را محکوم کرد پیش.

این اتحادیه همچنین تأکید کرد که هیچ سرکوب غیرقانونی یا روند قانونی مشکوکی وجود ندارد که بتواند به طور مشروع قدرت را به طور غیرقانونی توسط دولت نظامی بدست آورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا