برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

آیا پمپ کارواش فشار را بالا میبرد؟

چندین مرحله برای تغییر فشار یک پمپ کارواش تجاری وجود دارد. ما سعی خواهیم کرد روش صحیح را برای برخی از شیرهای کاهش فشار رایج پوشش دهیم. قبل از شروع فرآیند گام به گام، بیایید مفهوم اصلی را پوشش دهیم.

شیر کاهش فشار بین پمپ ها

تنظیم شیر فشار

یک کشش فنر مناسب برای هر سوپاپ فلاش در یک تنظیم فشار معین کارواش وجود دارد که منجر به حداکثر فشار در هنگام تنظیم فشار ماشین و حداقل فشار شستشوی ماشین در هنگام آزاد شدن تفنگ می شود. هدف شما یافتن این محیط ایده آل است. برخی از تنظیم کننده‌های فشار نیز به شما اجازه می‌دهند فشار را روی کمتر از این حد حداکثر تنظیم کنید تا دستگاه، صفحه نمایش یا چوب را به طور ایمن بشویید و سپس بدون عبور از نقطه‌ای که رها شدن گلوله باعث افزایش خطرناک فشار می‌شود، به حداکثر تنظیم برگردید. . .

مرحله 1

مطمئن شوید که موتور یا موتورها در دور درست در دقیقه می چرخند. 3700 قبل از بار یا 3400 زیر بار.

دوربین 2

برای کارواش های کارخانه ای، از یک نازل اسپری پرفشار با دهانه مناسب استفاده کنید.

3 را امتحان کنید

مهره نایلک را از دریچه اگزوز خارج کرده و دکمه مشکی پلاستیکی  پمپ کارواش را خاموش کنید.

واشر نازک و فنر را نیز بردارید. آنچه اکنون می بینید باید یک ساقه رزوه دار با دو مهره قفل کننده باشد.

مرحله 4

شیر فشار

دو مهره را با آچار روی 3 نخ از پایین به هم بچسبانید و واشر استیل ضد زنگ و دستگیره تنظیم مشکی را برگردانید.

مجموعه ای از فشار سنج ها را بین پمپ و شیلنگ فشار قوی نگه دارید تا بتوانید حرکت تفنگ را تماشا کنید و دستگیره تنظیم را سفت کنید.

آب را روشن کنید قبل از راه اندازی دستگاه، تفنگ را روشن کنید تا تمام هوای پمپ و فقط آب از آن خارج شود.

وقتی سنج را دیدید، تفنگ را باز کنید و شروع به خمیدن فنر کنید. اگر پیچ ها را کمی از هم فاصله دهید، وقتی فنر را سفت می کنید، به نقطه ای می رسید که با درگیر شدن تفنگ به حداکثر فشار می رسید و اگر ماشه را رها کنید، فشار فقط حدود 6 برابر افزایش می یابد. 9% این نقطه ای است که می خواهید فرکانس های پایین را بر اساس تنظیم متوقف کنید. اگر فنر را خیلی محکم فشار دهید، هنگام درگیر شدن ماشه، نیرو را افزایش نمی دهید، اما اگر ماشه را آزاد کنید، یک سنبله بلند خواهید داشت که خطرناک است و می تواند به پمپ شما آسیب برساند.

وقتی ماشه را فشار می دهید، هرگز نمی خواهید فشار بیش از 10 درصد افزایش یابد. به عنوان مثال، اگر فشار کاری را هنگام رها شدن ماشه روی 3500 PSI تنظیم کنید، فشار نباید از 3850 PSI بیشتر شود.

Etap 5

تفنگ ماشه را تا 20 بار نگه دارید و رها کنید تا به شکستن ماشه کمک کنید. این به جلوگیری از شکستن شیر اطمینان کمک می کند.

مرحله 6

شیر فشار شکن برتولینی ایتالیا

در حین کار، دستگیره تنظیم، واشر و فنر را نگه دارید و مهره روی میله پیستون را به سمت بالا یا پایین حرکت دهید تا جایی که وقتی دستگیره را پایین می آورید، حداکثر تنظیم را روی 2 مهره پیدا کنید. اسلحه درگیر می شود و وقتی ماشه را رها می کنید، حداقل شلیک می کند. هنگامی که این نقطه را پیدا کردید، دستگیره تنظیم، واشر و فنر را بردارید و دو مهره را با یک مجموعه آچار محکم کنید و فنر، واشر و تنظیم فنر را جایگزین کنید.

فنر را پایین بیاورید تا روی دو مهره قرار گیرد و دوباره کشش و فشار سنبله را بررسی کنید. اگر هنوز همه چیز خوب است، مهره نایلونی را در بالای میله پیستون پیچ کنید تا میله از نایلون عبور کند و درپوش را روی دستگیره تنظیم قرار دهید.

اکنون هنگامی که تفنگ روشن است، می توانید با چرخاندن دستگیره تنظیم بین دو مهره و تیغه در بالا، فشار را تنظیم کنید. اگر چاشنی را بدون درگیر کردن تفنگ نصب کنید، زمانی که درگیر است، واشر ماشه روی ماشه به شدت حرکت می کند و ممکن است به چاشنی آسیب برساند.

دکمه بازگشت به بالا