برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

آیا می دانید چه عواملی در طول عمر پرچم تاثیر گذارند؟

انواع پرچم های تبلیغاتی

نوع پرچمی که برای تبلیغات استفاده میشود معمولا رومیزی است. چون بهتر است این پرچم ها بر روی میز ادارات و سازمان ها قرار بگیرند تا جلوه ی مناسب تری داشته باشند. اما دو نوع پرچم رو میزی وجود دارد. یک نوع آن مخروطی شکل است که به دلیل جمع شدن این نوع پرچم، فقط یک روی آن قابل مشاهده است، بنابراین طرح فقط در یک طرف آن چاپ میشود. اما نوع دیگری به نام دو رو ساتن وجود دارد که در این نوع پرچم تبلیغاتی، دو طرف آن قابل مشاهده است و میتوانید در هر دو طرف این پرچم طرح مورد نظر را چاپ کنید.

اندازه و طرح پرچم بسته به سلیقه ی شما میتواند متفاوت باشد. همچنین انواع مختلف پایه، برای پرچم های رو میزی وجود دارد که میتوانید نوعی خاص از آن را برای جلب توجه بیشتر انتخاب کنید. همچنین بهتر است از طراحی گرافیکی بسیار زیبا و چشمگیر جهت چاپ بر روی پرچم تبلیغاتی خود استفاده کنید.

اگر به‌دنبال روشی سریع، آسان و مقرون به صرفه برای تبلیغات هستید، چاپ پرچم راه حلی عالی برای متمایز کردن شما و کسب و کارتان از رقبا است. چاپ پرچم ابزار عالی برای جذب مشتری و ایجاد یک تصویر را به‌دست آورید. چاپ پرچم ترکیبی از فرآیندهای چاپ و دوخت ساخته می‌شود. با چاپ پرچم، بازاریابی خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید. آیا سعی می‌کنید در یک خیابان شلوغ یا در رویدادهای نمایشگاه تجاری شلوغ به چشم بیایید؟ چاپ پرچم پررنگ روشی اثبات شده برای جلب توجه است. چاپ پرچم، بازاریابی مؤثر و با دید بالا هستند، فرصتی برای جلب توجه نام، آرم و رنگ‌های کسب و کار شما توسط عابران پیاده و ترافیک جاده‌ای به‌طور یکسان.

تفاوت چاپ پرچم در کیفیت پرچم چه تاثیری دارد؟

انواع چاپ پرچم دارای کیفیت ها و طول عمر های متفاوتی می باشند. یعنی هنگامی که شما برای سفارش پرچم با چاپ سیلک را انتخاب می کنین نمی توانید کیفیتی مثل چاپ دیجیتال را انتظار داشته باشید.قطعاً چاپ دیجیتال به دلیل استفاده از ماشین آلات جدید چاپ دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند.چاپ سیلک درست برعکس چاپ دیجیتال به دلیل روند تولید دستی دارای کیفیت پائین تری می باشد. نکته‌ی قابل توجه بعدی این است که استفاده از پارچه در چاپ پرچم بسیار مهم است. معمولاً استفاده از پارچه های جیر در چاپ سیلک یکی از عواملی است که سبب کاهش کیفیت این نوع چاپ می شود. ماهیت پارچه های جیر بشکلی است که سبب جذب  آلودگی محیط می شوند. بشکلی که  خاک و گرد و غبار به سرعت بر روی این پارچه نمود پیدا می کند.

اولین پرچم ایران | پرچم ایران زمان شاه

چاپ پرچم و شستشو پرچم

تفاوت میان پارچه پرچم

همانطور که گفته شد پارچه های جیر با جذب مواد معلق در هوا آلودگی را نشان می دهند و سریع تر سبب کثیف شدن پرچم می شوند. و از آنجا که  این نوع پارچه قابلیت شستشو ندارند هنگام کثیف شدن امکان تمیز کردن و شستشوی آن وجود ندارد. استفاده از پارچه ی ساتن در چاپ دیجیتال پرچم  به علت بافت متفاوتی که دارد باعث می شود تا آلودگی کمتری را جذب کند و بطع دیر تر کثیف شود و یا حتی اگر پرچم چاپ دیجیتال شما کثیف شود جای نگرانی نیست. به راحتی می توان اونو با استفاده از مواد شوینده معمولی شست و تمیز کرد. البته ما به شما پیشنهاد میکنیم  که این شستشو به خشکشویی ها بسپارید مخصوصا هنگامی که محصول مورد نظر شما پرچم مخروطی باشد. پرچم مخروطی به دلیل لایه نگهدارنده بین پارچه باید حتماً توسط اتو بخار صاف و دوباره ترمیم شود و  شستشوی شما ممکن است سبب آسیب رساندن به پرچم شود.

شستشو پرچم

همانطور که گفتیم پرچم چاپ دیجیتال قابلیت شستشو دارد و شما با استفاده از  مواد شوینده لباس و آب با دمای معمولی  می توانید پرچم را بشویید. حتی می توان پرچم را در ماشین لباسشویی گذاشت و آن را شست و بعد آن را اتوکشی کرد.اما در پارچه های جیر این امکان وجود ندارد البته برخی پارچه های جیر را قابل شستشو بیان می کنند. در حالی که با شستشو پارچه جیر این نوع پارچه دچار کچلی و بوری می شود.اما پارچه های ساتن بسیار متفاوت تر از پارچه های مورد استفاده در چاپ سیلک می باشد.

چاپ پرچم ساحلی ریشه دار جز پر طرفدار ترین و پرمصرف ترین پرچم های قابل چاپ در این مجموعه و بازار می باشد

دکمه بازگشت به بالا