مطالب عمومی

آژیرهای هشدار در تل‌آویو/ القسام: حمله موشکی بزرگ به تل‌آویو انجام شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، رسانه های رژیم صهیونیستی صبح یکشنبه گزارش دادند که همزمان با پایان مهلت دو ساعته حماس ، آژیرها در تل آویو و شهرک های صهیونیستی اطراف غزه حملات عسقلان و اشدود به صدا درآمد.

پیش از این ، رسانه های فلسطینی گزارش داده بودند که در پایان مهلت دو ساعته حماس برای صهیونیست ها ، ابوعبیده سخنگوی تیپ القسام اظهارات مهمی در تلویزیون ماهواره ای الاقصی انجام داده است.

ابوعبیده ، سخنگوی تیپ های القسام ، پس از به صدا درآمدن آژیر آژیر ، گفت: “ما در پاسخ به بمباران برج الجلا ، یک حمله عظیم با ده ها موشک به تل آویو و اشدود انجام دادیم.”

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که گروههای مقاومت در غزه موشکها و راکتهای زیادی را به سمت مراکز تحت اشغال فلسطین از جمله تل آویو شلیک کردند.

مناطق دور از تل آویو نیز هدف قرار گرفت و موشکهای مقاومت حتی در نزدیکی نابلس و نتانیا پرواز کردند.

برخی منابع می گویند در عرض چند دقیقه ، بیش از 30 موشک و موشک به تل آویو شلیک شد.

به گفته رسانه های اسرائیلی ، صدای آژیرهای هشدار به طور مداوم در تل آویو و مناطق دیگر به گوش می رسید و خواب آورانی را که در خواب بودند سرقت می کرد.

خبرنگار الجزیره از فلسطین اشغالی گفت: “موشکهای شلیک شده از نوار غزه به منطقه هاشارون در شمال تل آویو اصابت کرد.” سیستم دفاعی Iron Dome برای رهگیری موشک ها تلاش می کند ، اما طاقت فرسا است. »

الجزیره ادامه داد: “صدای زنگ خطر در تل آویو پس از صدای انفجار در منطقه دوباره بلند شد. موشک های شلیک شده توسط تیپ های القسام تل آویو ، مرکز و جنوب و سواحل فلسطین را اشغال کردند.” از اشغال شده جنوب فلسطین. به هرتزلیا ، میلیون ها صهیونیست به پناهگاه ها گریخته اند. “

روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داد كه موشك شلیك شده از نوار غزه و فروپاشی موشك گنبد آهنین كه در آسمان منفجر شد و باعث وحشت كردن بسیاری از صهیونیست ها در فلسطین و جنوب مركز شد و این امر را گرفت.

این وب سایت گفته است که این درگیری ها در اشدود ، غان عون و ریشون لتزیون رخ داده است ، اما تأکید کرده است که هیچ گزارشی از آسیب دیدن صهیونیست ها گزارش نشده است.

کانال 13 تلویزیون صهیونیستی همچنین گزارش داد که از نیمه شب یکشنبه (به وقت محلی) بیش از 40 موشک و موشک به سمت خاک رژیم صهیونیستی شلیک شده است.

خبرگزاری فلسطین «عرض می رسدوی به نقل از کانال 12 اسرائیل نوشت: “همه آنچه به ما شلیک شد از ایران نبود ، از سینا ، از سودان نبود ، بلکه همه چیز از خود غزه ساخته شده بود.

چندین ساعت پس از اشغال موشک های گروه مقاومت فلسطین به نوار غزه ، الجزیره گزارش داد: “رسانه های اسرائیلی گفتند که 10 نفر هنگام موشک های اسرائیلی که از غزه به تل آویو شلیک می کنند ، صدمه می بینند.”

پیش از این ، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود که در یک سخنرانی صبح یکشنبه در تلویزیون ، به برخورد شدید با فلسطینی ها اقدام خواهد کرد ، که کشتار کودکان و زنان در نوار غزه فلسطین را “عادلانه” نشان می دهد. (جزئیات بیشتر)

درگیری ها بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته گذشته و به دنبال پایان مقاومت با تل آویو بر سر لزوم پایان دادن به تجاوزات رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد. وزیر بهداشت در نوار غزه امروز اعلام کرد که تا امروز تعداد قربانیان حملات وحشیانه صهیونیستها به 139 شهید از جمله 39 کودک و 22 زن رسیده است. بیش از 700 فلسطینی تاکنون آسیب دیده اند.

ابوعبیده ، سخنگوی نظامی گردان های القسام ، بعدازظهر شنبه گفت که اجرای احکام مسلح در Tel Aviv و شهرها از ساعت 10 صبح تا 12 شب به وقت محلی در تل آویو و شهرها انجام می شود ، زیرا فرماندهی ابومحمد خالد الضیف ، فرمانده ارشد ، و سپس صهیونیست ها مجبور شدند دوباره به پا خیزند.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا