مطالب عمومی

آموزش پیشرفته فلسطینی‌ها در روسیه، اسرائیل را نگران کرده است

رژیم صهیونیستی کانال 12 ضمن گشودن آموزش نظامی و آموزش نیروهای امنیتی فلسطین در روسیه ، از این تمرین ویژه نظامی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش میجیک ، کانال رژیم صهیونیستی کانال 12 گزارش داد که آموزش نیروهای امنیتی فلسطین در روسیه یک تمرین نظامی معمولی نیست و این گزارش منعکس کننده نگرانی ها و ترس های اسرائیل در مورد نحوه آماده سازی و آموزش نیروهای فلسطینی است. بده

در سال 2014 تصمیمی برای آموزش نیروهای فلسطینی در روسیه گرفته شد و اولین گروه در سال 2015 برای آموزش به مسکو عزیمت کردند.

این گزارش در حالی صورت گرفت كه جنبش مقاومت فلسطین (حماس) و جنبش فتح اعلام كردند كه آنها برای دستیابی به تفرقه در کرانه باختری علیه برنامه های الحاق به نیروهای خود پیوسته اند ، در حالی كه این دو گروه از سال 2007 پس از كنترل حماس تحت كنترل بودند. غزه رابطه برقرار کرده است.

طبق گزارش کانال 12 رژیم صهیونیستی کانال 12 ، فلسطینیان تحصیلات خود را در آکادمی نظامی adiluh روسیه آغاز کردند. این موارد شامل فرماندهی فرماندهی عالی مسکو (آموزش افسران ارشد) ، فرماندهی نظامی نووسیبیرسک ، آکادمی نیروی هوایی در ورونهژ ، موسسه هوانوردی کراسنودار و موسسه توپخانه پانزر است.

محمود عباس ، رئیس اداره فلسطین ، اخیراً از چند فارغ التحصیل كه به فلسطین بازگشتند ، استقبال كرد. او در مدرسه فرماندهی و نبرد مسکو آموزش دید.

این آکادمی یکی از قدیمی ترین آکادمی های نظامی روسیه است.

براساس این گزارش ، اگر این گروه ها در یک سازمان دولتی تشکیل شوند ، آموزش این افراد برای ارتش اسرائیل تعجب آور نخواهد بود. افراد با استفاده از تانک ، توپخانه ، آموزش نظامی یا پیاده نظام آموزش حرفه ای نیز می دانند چگونه با تجهیزات و تیم تعامل برقرار کنند.

روسیه روز جمعه از اعلامیه مذاکرات مشترک فتح و حماس علیه برنامه های اسرائیل برای پیوستن به کرانه باختری استقبال کرد. وزیر امور خارجه روسیه ، سرگئی لاوروف اظهار داشت: “ما خوشحالیم كه كنفرانس مطبوعاتی مشترك نمایندگان فتح و حماس را اعلام كنیم ، جایی كه آنها تصمیمی برای دفاع مشترک از منافع فلسطین اعلام می كنند.

لاوروف گفت: احیای وحدت فلسطین یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

روسیه با اسرائیل و فلسطین رابطه محکمی برقرار کرده و آماده گفتگوی سرزنده بین دو طرف است. نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو طرحی با عنوان “معامله قرن” را به ولادیمیر پوتین در مسکو ارائه داد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا