آمادگی کامل پخش فرآورده‌های نفتی برای تأمین سوخت زائران اربعین حسینی

اربعین | اربعین حسینی

آمادگی کامل پخش فرآورده‌های نفتی برای تأمین سوخت زائران اربعین حسینی

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد که از همه توان و امکانات خود برای ارائه خدمات سوخت و کمک جانبی بهینه و به موقع به زائران استفاده می کند.

به گزارش میجیک، امسال نیز مانند سال های گذشته شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از ماه ها قبل و در ابتدای سفر با راه اندازی جایگاه های سیار و ارسال سوخت خودروهای سوختی به در هفت منطقه مرزی کشور، تعداد کارت های افزایش جایگاه های سوخت اضطراری، ارسال کپسول LPG برای پخت و پز و آماده باش از سایر استان های غربی، تسهیل دسترسی مسافران به سوخت. این اقدامات نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی در محدوده مرزی و تسهیل تامین سوخت خواهد داشت.

این شرکت در روزهای پایانی در صورت نیاز محموله ویژه ای نفت، گاز و بنزین برای تامین سوخت اتوبوس های مسافربری، آمبولانس ها و سواری های شخصی به منطقه مرزی و حتی در مواردی خارج از مرز ارسال می کند. در مقاله پیش رو آخرین گزارش ها از اقدامات و آمادگی های حوزه های مختلف این شرکت برای سوخت بهینه و بهبود رفاه مسافران را مورد بحث قرار داده ایم.

ایجاد 20 جایگاه سیار سوخت رسانی در پایانه های مرزی

جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درباره اقدامات این شرکت برای رفاه حال زائران اربعین حسینی گفت: 17 جایگاه سیار عرضه بنزین و 20 جایگاه عرضه سوخت سیار در پایانه مرزی نصب شده است.

وی افزود: با توجه به پیش بینی افزایش 15 درصدی سفر اربعین حسینی، پیش بینی می شود مصرف بنزین حدود 9 درصد افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به انتقال بنزین و فرآورده‌های نفتی به مرز گفت: برای رفاه حال زائران اربعین حسینی و تسهیل سوخت‌گیری، 17 دستگاه سیار سوخت‌رسانی بنزین را در مرز عرضه می‌کنند. . استان های کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کردستان و 20 جایگاه سیار عرضه سوخت در پایانه های مرزی مهران، چذابه و شلمچه ایجاد شده و در مجموع 4400 جایگاه عرضه سوخت و 2300 جایگاه CNG آماده عرضه سوخت هستند. زائران در ایام اربعین

بر اساس اعلام وزارت نفت، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در بازدید از جایگاه عرضه سوخت در استان کرمانشاه، آمادگی لازم برای تامین سوخت مورد نیاز زائران اربعین در این منطقه را ضروری دانست.

وی با اشاره به اینکه خودروی سوخت رسانی سیار در مسیر تردد زائران مستقر شده است، گفت: سه خودرو در مرز خسروی به زائران خدمات رسانی می کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه یک جایگاه سیار در مرز خسروی نصب شده است، افزود: دو جایگاه سیار گاز و بنزین در این مرز در حال سوخت گیری است و کارت سوخت رایگان از مجاری عرضه مستقر در مسیر بازدید زائران افزایش یافته است حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نباید با مشکل مواجه شوند.

سالاری نسب گفت: فرآورده های نفتی به اندازه کافی به انبارهای مقصد (کرمانشاه، ایلام، دره شهر و همدان) منتقل شده و نگرانی برای تامین سوخت وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا